O magazínu Brands&Stories

Odborný časopis o značkách, konceptech prodejen a marketingu at-retail napomáhá posilovat povědomí o značkách z nejrůznějších oborů, od těch zcela neznámých až po věhlasné. Inspiruje zajímavými kamennými obchody od nás i ze světa.

Ing. Blanka Bukovská

„Příběh značku prodává. Znalost značky pozitivně ovlivňuje nákupní rozhodnutí v místě prodeje.“

Ing. Blanka Bukovská

zakladatelka, vydavatelka

Logika časopisu

Časopis napomáhá rozšiřování povědomí o značkách. Brands&Stories je distribuován jako direct mail na stoly marketingových manažerů, majitelů a ředitelů firem. Čtenářská obec časopisu je tak tvořena odbornou veřejností a ekonomicky střední a vyšší cílovou skupinou.

Značky využívají Brands&Stories nejen pro oslovení jiných společností (B2B), ale na manažery cílí i jako na koncové spotřebitele svých produktů. Hlavní skupinou potenciálních inzerentů v části Brands jsou značky, které jsou na trhu mnoho let i staletí, ale i značky nedávno vzniklé. Oborové hranice jsou neomezené. Inzertní skupinou v části STORES jsou všechny firmy dodávající jakékoli vybavení do obchodů a reklamu do místa prodeje.

Značky využívají prostor na stranách Brands&Stories pro svoje prémiové produkty a novinky určené úzkému okruhu lidí. Je to dáno i možností přesného zacílení na žádoucí adresáty.

Brands&Stories začal vycházet v roce 2009 jako oboustranný časopis mající dvě části Brand a Stores.  V pojmu „Stories“ (neboli příběhy) je graficky potlačeno „i”, aby ze slova opticky vynikl pojem „Stores“ čili obchody.

V části Brands, která má pokaždé tmavou titulní stranu, jsou komerční prezentace značek. Redakční obsah tvoří samotné značky – jejich příběhy, filozofie, rozhovory s osobnostmi značky, zajímavé marketingové počiny nebo sociální odpovědnost firem apod. Značky z nejrůznějších oblastí života zaručují rozmanitost obsahu. V každém vydání se představuje několik značek, vždy však exkluzivně pouze jedna z oborové komodity.

Část Stores je úzce zaměřený specializovaný odborný časopis o marketingu at-retail. Má sloužit marketérům jako inspirace od nás i ze zahraničí jak koncipovat kamenné prodejny a jako zdroj informací souvisejících s místem prodeje.

Inzerujte u nás

Aktuální vydání

Archiv tištěného magazínu