Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Vinařství Pavlov otevřelo vlastní vinotéku

Novou vinotéku v centru Pavlova otevřelo stejnojmenné vinařství na konci dubna. Hostům nabízí možnost degustací vín z vlastní produkce a posezení s poutavým výhledem do okolí. Vybudování nového prodejního místa podle návrhu architektky Kristýny Augustinové vyžadovalo milionovou investici.

Vodní nádrž Nové mlýny nebo hrad Děvín mohou pozorovat hosté z terásky nově otevřené vinotéky Vinařství Pavlov. „Spotřebitelům jsme chtěli kromě degustace nabídnout i emotivní zážitek. Hosté tu mohou ochutnávat jedenáct vzorků vín z kategorie pozdních sběrů, výběru z hroznů, slámového vína i z vína zařazeného do kategorie VOC PÁLAVA, a to v prostředí, odkud vína přímo pocházejí,“ říká brand managerka Vinařství Pavlov Lenka Štemberová.

Portfolio vín Vinařství Pavlov zahrnuje výhradně bílá přívlastková vína z odrůd Chardonnay, Sauvignon, Tramín červený, Pálava, Ryzlink vlašský, Müller Thurgau, Rulandské šedé a Rulandské bílé. Typická aromata a svěží charakter získávají vína mimo jiné díky kvalitním teplotním podmínkám a jedinečnému vápencové podloží svahů Pálavy. Vína z produkce Vinařství Pavlov jsou pravidelně oceňována na prestižních mezinárodních i domácích vinařských soutěžích.