Jak značka vznikla a jaký byl její příběh?
Na počátku stáli slovenští sourozenci Eva Bunin a Matěj Sukovský. Oba měli pracovní zkušenosti ze zahraničí – Matěj z oblasti obchodu, Eva z marketingu. V té době byly na trhu buď pouze velmi levné šperky, nebo extrémně drahé klenoty bez jakýchkoliv informací o původu materiálu nebo výrobě. Prodej šperků, lab-grown nebo certifikovaných diamantů v online prostředí, neexistoval. Značka Eppi tak vyplnila mezeru, která na trhu chyběla. Úspěch na sebe nenechal dlouho čekat.
Z malého klenotnictví o několika lidech se postupem času stala renomovaná značka s vlastní zlatnickou výrobou, která disponuje vlastním odlevem zlata a platiny, což je unikátní technologie, která zlatníkům v Eppi dává nekonečné možnosti a flexibilitu. Důraz na transparentnost, etiku a udržitelnost zůstal zakořeněn v DNA značky. Dnes klenotnictví nabízí více jak 4.000 produktů z recyklovaných kovů a udržitelných materiálů, jako jsou lab-grown diamanty, ale i drahokamy, perly nebo materiály, jako je titan, tantal, keramika a další.
Eppi – klenotnictví nové generace
Od konkurence se Eppi liší nejen výjimečným klientským přístupem a nabízeným sortimentem, ale také pečlivým výběrem surovin a materiálů, pestrostí kamenů, neotřelým designem šperků i ponákupním servisem v podobě doživotních záruk a péče o šperky.
„Unikátní jsou také šperky s barevnými lab-grown diamanty nebo přírodní Salt and Pepper diamanty, které jsou díky množství inkluzí jedinečné a žádný kousek není stejný. Kromě klasických šperků se snažíme nabízet takové kameny, designy a kombinace, které jsou na trhu unikátní. Velký zájem je také třeba o mechový achát nebo lab-grown alexandrit, který je ve své přírodní podobě dražší než diamant,“ říká spolumajitelka Eva Bunin.
Eppi je jediné klenotnictví ve střední Evropě, které nabízí šperky s oficiální licencí Malého prince. Většinu těchto šperků mohou zákazníci doplnit vybraným citátem. Velký zájem je také o personalizované šperky s nejrůznějšími daty, texty nebo siluetami, které pro nositele mají speciální význam. Dárek v podobě památky z drahých kovů a kamenů tak může mít více hodnot, než by se na první pohled mohlo zdát.
První český obchod na Národní 28
Online prostředí už v poslední době nestačilo nárokům současného zákazníka a majitelé tak vycítili potřebu nabídnout svým klientům možnost spontánního osobního setkání. Hledání vhodného místa, které by vyhovovalo lokací i atmosférou, nebylo dlouhé. Majitelé věděli, co hledají, a když se uvolnil prostor na Národní, byli okamžitě rozhodnutí.
Následovalo jasné zadání pro studio Pivot – přátelské prostředí, kde budou šperky blízko zákazníkovi a kde si je klienti mohou bez obav vyzkoušet, osahat, prohlédnout. Cílem byla otevřenost, transparentnost, prolomení bariér a odstranění pocitu nedosažitelného.
Spolumajitel Eppi Matěj Sukovský k tomu říká: „Chtěli jsme místo, kde si zákazníci budou moci šperky fyzicky prohlédnout, mohou si na ně sáhnout, vyzkoušet, zjistit, jestli jim vyhovují, jestli se s nimi cítí dobře. To se nám, myslím, povedlo a ohlasy jsou velmi pozitivní.“
Kromě osobní schůzky v butiku, kterou si může zákazník předem domluvit, nabízí Eppi také virtuální meetingy a poradenství v oblasti šperků, diamantů, drahých kamenů a kompletního servisu a péče o klenoty. Pro náročnější klienty je možnost konzultace také s odborným gemologem.
Eppi Prague Store
Národní 28, 110 00 Praha 1
+420 216 216 046