Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Tous představuje novou kampaň s Emmou Roberts s názvem „The Almost Perfect Gift“

Slavnostní období se blíží a všichni hledají ten perfektní dárek. Tous to ví. A touto kampaní představuje „téměř dokonalý“ způsob, jak ho najít. V nové kampani se šperkařská značka vůbec poprvé rozhodla pro muzikálové zpracování. V hlavní roli září herečka Emma Roberts, která vypráví příběh o radosti darovat, zatímco si s vtipem stěžuje na ikonické kulaté krabičky značky Tous a jak je těžké je zabalit. 

Kampaň, jež je okořeněna vtipnými komediálními chvilkami, oslavuje vzrušení z hledání a darování toho „téměř dokonalého“ daru. V momentě, kdy píseň i choreografie (speciálně vytvořené pro tuto kampaň) dosáhnou svého finále, diváci jsou ujištěni, že z balení dárků nemusí mít obavy, protože opravdu záleží jen na tom, co je uvnitř. Jak zní i slogan kampaně: „Hard to wrap, easy to love“.

Kampaňové video bude odvysíláno v televizi po celém Španělsku, Mexiku a Rusku. V České republice, Polsku a na Ukrajině bude spot odvysílán v kinech. Dále se kampaň bude po celém světě šířit skrze digitální média, externí média a tisk.

Nad rámec těchto aktivit se zapojí influenceři po celém světě s výzvou, jak zabalit „téměř dokonalý“ dárek. Výzva #Tousunboxing, kterou zahájí sama Emma Roberts na svém profilu, poběží na Instagramu v prosinci.

Oficiální kampaňové video k shlédnutí na odkazu níže: