Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Startujte nový logistický operátor WeDo, chce se plně zaměřit na potřeby příjemců zásilek

Na českém trhu startuje nová značka logistického operátora WeDo. Její ředitel Daniel Mareš usiluje o vytvoření silné značky orientované primárně na koncového zákazníka. Toho chce docílit pomocí technologií, které splní přání a požadavky zákazníků na doručení. „Název WeDo znamená, že o spokojeného zákazníka usilujeme celá firma v čele s flotilou kurýrů a soustředíme na spolehlivé a včasné doručení, které zvládneme díky technologii a inovacím,“ říká Daniel Mareš. Společnost staví na základech firem In Time a Uloženka, jež loni společně koupili investoři PPF, EC Investments a Rockaway.

WeDo má vizi stát se špičkou mezi doručovateli zaměřenými na koncové zákazníky, kteří objednávají zpravidla v e-shopech. „Trend na trhu služeb logistických operátorů v posledních letech jasně směřuje k zaměření na příjemce zásilky. Chceme mu jít vstříc a bude tomu odpovídat i celkový design služby, kterou stavíme,“ popisuje přístup WeDo Mareš.

„Letos se soustředíme na start nové značky a související přeměnu. Pro další rok chystáme kroky, které postupně povedou k plnění naší dlouhodobé vize,“ vysvětluje Daniel Mareš, který má více než 20leté zkušenosti z logistiky, například z DHL Express nebo DPD Group. Cílem WeDo je, aby to byl zákazník – příjemce zásilky, kdo bude řídit celý proces a rozhodovat o tom, kdy, kam a jak bude zásilka doručena.

WeDo doručuje domů, do výdejen a začátkem roku plánuje i doručování do výdejních samoobslužných boxů.

„Plné pokrytí služeb je důležité k tomu, abychom mohli nabídnout všechny varianty doručení a byli plnohodnotnou volbou pro zákazníky,“ vysvětluje Daniel Mareš. Klíčové je pro něj maximální zaměření na koncového zákazníka: „Koncový zákazník je ten, kvůli komu náš byznys děláme. Společně s odesílateli, jako jsou například e-shopy, stavíme zákazníka do středu zájmu. Znamená to, že bude mít plnou kontrolu nad doručováním a vybírat z široké nabídky služeb, jako je změna doručení, spojování zásilek a další, a to všechno snadno z mobilu.“

Situace na českém trhu je podle Daniela Mareše pro WeDo příznivá. „Máme kompletní nabídku služeb a také plnou podporu našich akcionářů. Brzy budeme jediný plně český operátor, který doručuje všemi třemi způsoby na území celé České republiky. Proto věřím, že se nám povede vybudovat nekompromisního logistického operátora, jenž doručuje koncovým zákazníkům,“ doplňuje Daniel Mareš.

Název WeDo vychází z filozofie, že všichni ve firmě společně pracují na tom, aby doručili zákazníkům zásilky spolehlivě a dle jejich přání. „Všichni ve firmě se soustředíme na svou práci: doručujeme, dodáváme, dovážíme, a to co nejlépe, jak umíme,“ komentuje název společnosti Daniel Mareš.