Sklárnu Harrachov ročně navštíví na 60 tisíc návštěvníků z celé Evropy. Místním unikátem je historická brusírna skla z roku 1895, poháněná transmisemi a vodní turbínou, i historická sbírka Harrachovského skla. Pět tisíc exponátů v bývalé vzorkovně přečkalo období druhé světové války a komunismu netknutě za zazděnými dveřmi a dnes je tak názorným dokladem bohaté řemeslné historie i zásadní kulturní památkou. Kromě exkurzí ve sklářské huti nabízí areál také pivovar s restaurací, hotel s pivními lázněmi, muzeum harrachovského skla a podnikovou prodejnu. Součástí komplexu jsou od roku 2021 také dvě kulturní památky – kaple sv. Alžběty a relikt stoupy na drcení křemene a hlíny.
Sklárna se pyšní více než třísetletou tradicí, výjimečnými dovednostmi při ručním foukání, barvení a broušení skla, zakázkami pro přední světové značky i turisty oblíbeným areálem s vlastním muzeem, pivovarem nebo lázněmi. Po letech, kdy se rodina Novosadova soustředila převážně na rozvoj produkce a nabízených služeb v areálu sklárny, vyráží značka opět do světa. Značka tak navazuje na dlouholetou tradici účasti na významných mezinárodních přehlídkách designu, kde sbírala uznání i ocenění.
Na mezinárodním veletrhu Ambiente přestavila Sklárna Harrachov sedm ikonických nápojových souborů a tři novinky. Ty reprezentují výjimečný řemeslný um při ručním foukání, barvení a broušení, ale také smysl pro odvážné tvarosloví, hravost i nadčasovou eleganci harrachovského skla. Poprvé se představí nápojový set Visual s optickým efektem i reinterpretované návrhy sklářského výtvarníka Milana Meteláka z 60. až 80. let 20. století jako futuristické Ufo, celočerný set Barman a pro sklárnu tak typický set Twilight s černou nohou. Nechybí ani nápojový set Airtwist využívající staré benátské techniky vzduchových točených vláken, sklenice Wine Tie se zauzlovanou nožkou, kterou v roce 1980 navrhl sklář Arnošt Zbořil, nebo kolekce Masaryk, kterou do Černínského paláce pro někdejšího ministra zahraničí Jana Masaryka navrhl roku 1947 výtvarník Rudolf Schwedler a na Pražský hrad je dodávána dodnes. Výběr doplňují kolekce Asort, Edge a Happy, které zaujmou tvaroslovím i veselými tóny barveného skla.
Za selekcí a novými proporčními i tvarovými změnami sérií stojí kmenová designérka sklárny Ivana Müllerové ve spolupráci se studiem LLEV. Pod taktovkou designérského dua Evy a Marcela Mochalových dochází nejen k novému přístupu k produkci, ale také komunikaci značky. Kromě aktualizace některých starších i nově vytvořených kolekcí se Sklárna Harrachov ve spolupráci se studiem LLEV dočkala také nového loga, webových stránek, produktového katalogu a fotografií i architektury veletržního stánku. „Nový Svět uprostřed Krkonoš obývají lidé, kteří dokázali udržet píšťalu horkou, a to i navzdory drsnému kraji a době. My ovládáme design a zdejší osvícené vedení i skláři zase dokážou utavit a zušlechtit to nejbarevnější sklo široko daleko. Design je však také o dialogu s obchodníky i řemeslníky, což v Harrachově funguje v dobré rovnováze,“ říkají ke spolupráci Eva a Marcel Mochalovy ze studia LLEV a dodávají: „Částečně zachovaný archiv sklárny a bohaté portfolio historického sortimentu je pro nás velkou inspirací. S pokorou nám vlastní propojujeme minulost se současností, hledáme skrytý význam i polozapomenuté techniky či drobné nápady leckdy neznámých autorů, které uvádíme na světlo současné sklářské scény. Rovněž se těšíme na zcela nové nápojové soubory, které letos vzniknou na základě našich návrhů.“