Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Rossmann slaví tři dekády úspěchu a krásy na českém trhu

Již 30 let přináší drogerie ROSSMANN na český trh produkty zaměřující se na zkrášlení, vůni a péči o tělo. Od první českobudějovické prodejny narostla síť obchodů s ikonickým červeným kentaurem ve znaku na celkových 180 poboček po celé republice. Svým zákazníkům nabízí výjimečnou zákaznickou zkušenost a každý den jim poskytuje skvělé nabídky a nejširší drogistický sortiment.

Společnost ROSSMANN se dlouhodobě řídí potřebami a přáními svých zákazníků a pracuje na zlepšeních, která vychází vstříc všem požadavkům, která na ně současná doba klade. Ve svých prodejnách tak například jako první drogistický řetězec začala již před čtyřmi lety zavádět samoobslužné pokladny. Z celkového počtu prodejen ROSSMANN na českém trhu je aktuálně nabízí téměř dvě třetiny poboček a letos budou tyto pokladny nainstalovány v celé prodejní síti.

Kromě rekordních investic do otevírání nových poboček, modernizace a rozšiřování stávajících prodejen přináší společnost ROSSMANN svým věrným zákazníkům také novou nákupní zkušenost v podobě možnosti online nákupu v prostředí oblíbeného věrnostního programu ROSSMANN CLUB, který má v současnosti více než milion členů. A protože doba je stále hektičtější, zrychluje se také doba přípravy objednávek na e-shopu – pouhých 60 minut od zadání objednávky po možnost vyzvednutí na pobočce. Zákazníci si také mohou nechat objednávku doručit domů, nebo do vybraného výdejního místa Zásilkovny.

Pro krásnější život v mnoha podobách

Krása má mnoho podob a drogerie ROSSMANN se v souladu se svým sloganem „A život je krásnější“ věnuje celé řadě aktivit, které s touto myšlenkou souzní. Příkladem může být dlouhodobá iniciativa s názvem Cvičte jógu, zaměřená na tento druh relaxačního cvičení a zdůrazňující nejen vnější, ale také vnitřní krásu a pohodu. Ve spolupráci s přední českou cvičitelkou jógy Zuzanou Klingrovou vytvořila společnost ROSSMANN sérii videí pro svůj web cvictejogu.cz, která jsou také dostupná v aplikaci ROSSMANN CLUB. V aplikaci navíc videa s jógovými sestavami nadále přibývají a milovníci jógy se v letošním roce mohou těšit i na druhý ročník speciální jógové akce pro veřejnost.

Drogerie ROSSMANN si je rovněž vědoma, že krása má podobu vzájemné pomoci a podpory. Proto se již řadu let věnuje charitativní činnosti. Od roku 2009 se jí v rámci vlastního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ, fungujícího v úzké spolupráci se zákazníky, podařilo věnovat téměř 80 milionů korun na pomoc nemocným dětem, seniorům a lidem v nouzi. Každoročně se také aktivně zapojuje do celostátní Sbírky potravin a věnuje se i projektu Vraťte stromům korunu, díky kterému bylo v mnoha městech a jejich okolí napříč celou Českou republikou vysazeno už více než 2 700 vzrostlých stromů.

Investice do budoucnosti

Drogerie ROSSMANN má za sebou 30 úspěšných let růstu, modernizace a především poskytování kvalitních služeb svým zákazníkům. Všechny tyto kroky vedly k rekordnímu obratu 6,5 miliardy korun v roce 2023, což představuje 18% nárůst v porovnání s předchozím rokem. Konec roku 2023 byl pro společnost ROSSMANN významný nejen díky listopadovému otevření největší prodejny drogerie v České republice, která se nachází v samém srdci Brna na Masarykově ulici, ale také díky uzavření strategického obchodního partnerství s online obchodem Rohlík.cz. Ten nyní nově nabízí více než 400 produktů z portfolia privátních značek ROSSMANN.

Od ledna 2024 mají zákazníci možnost navštívit prostornou třípatrovou prodejnu přímo na Václavském náměstí v Praze, která je v rámci celé sítě výjimečná rekordním počtem téměř 16 tisíc výrobků na jedné prodejně. Právě s příchodem jubilejního 30. roku na českém trhu se nabízí otázka, kam síť drogerií ROSSMANN směřuje.
„Rok 2024 pro nás představuje významné jubileum, které hodláme patřičně oslavit. Plánujeme překonat hranici 200 prodejen v celé České republice či dále rozvíjet aktivity na podporu vnitřní krásy a duševního zdraví. Máme připravenou novou brandovou kampaň, která připomene krásu a důležitost vzájemné rodinné péče, lásky a vztahů. Myslíme také na naše zaměstnance, neboť jsou to právě oni, kdo stojí za úspěchem naší společnosti. Za poslední dva roky jsme navýšili mzdy na prodejnách o více než čtvrtinu a zavedli další benefity. Letos mzdy zaměstnancům prodejen navyšujeme znovu, a to ve dvou krocích až o 10 %,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace sítě drogerií ROSSMANN.

Jedna věc je tedy naprosto jistá. Na našem trhu dělá ROSSMANN život krásnější už 30 let a rozhodně v tomto trendu bude pokračovat i do budoucna.

www.rossmann.cz