Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

REXY – Nechte se inspirovat trendy v retailu

REXY, Retail Experience Agency, vznikla v roce 2013 z touhy dodávat kvalitní retail design služby. Jelikož na trhu žádná taková agentura s full-servisem a zaměřením na retail nebyla, tak ji Vlasta Šilarová založila a dnes má její REXY zakázky od významných klientů českých i zahraničních řetězců, jako jsou např. Giorgio Armani, Benu, Nyx, Vichy, Sisley, Grohe, Adidas…, a to na území ČR i střední Evropy.

Podstatou REXY je návrh a komplexní dodání komerčních interiérů, včetně projektové dokumentace, až po dodávku nábytku i stavby. Tím, že jsou v REXY architekti a projektoví manažeři zároveň, tak se dokážou postarat o projekt od A do Z v jedné osobě a díky znalosti všech projektových fází poskytuje REXY skutečný full-servis. Ten ale sám o sobě k úspěchu nestačí, důležité je neustále sledovat inovace a trendy v retailu, a posouvat tak sebe i řešení pro klienty dopředu. I proto s příchodem trendu interaktivní digitální komunikace vznikla sesterská společnost DEX-Digi Experience, která navrhuje a dodává digitální řešení na míru potřebám klienta: hardware, software, i vzdálenou správu a tvorbu i nasazení digitálního obsahu. Díky tomuto ojedinělému propojení interiéru a digital pod jednou střechou REXY a DEX nabízí svým klientům skutečný EXPERIENTIAL RETAIL.

Zákazníci dnes investují do zážitků a zábavy a méně do produktů, proto je potřeba přicházet s propojením experience a retailu. REXY a DEX ve svých projektech pracují s dalším z trendů – tzv. Omnichannel experiences neboli bezbariérový zážitek z nakupování prostřednictvím propojení prodejních kanálů – on-line i offline současně. Zákazníci chtějí mít vztah se značkou a očekávají interaktivní komunikaci a personalizovanou nabídku bez rozdílu, kde zrovna nakupují. Dnešní e-shopy se snaží dále expandovat a také být v osobním kontaktu se svými zákazníky, proto otevírají kamenné prodejny. I v kamenných prodejnách zákazníci očekávají propojení výhod nakupování v prodejně a rychlosti online nákupů.

Tento trend REXY nabízí prostřednictvím své sesterské FUTURE STORE, která vyvíjí software pro digitální komunikaci včetně propojení s pokladním, skladovacím a klientským systémem. Novým produktem společnosti je tzv. ekatalog – propojení eshopu na kamenné prodejně. REXY tedy umí realizovat kamennou prodejnu tak, aby byla místem nejen pro nákupy, ale i zážitek a zábavu.

Fakt, že REXY je trendsetterem a umí projekty dotáhnout do konce, potvrdila i prestižní Cena za digitální transformaci pod patronací Microsoft a Daquas v rámci Ocenění českých podnikatelek 2019 v konkurenci více jak 24000 nominovaných firem.

 Více informací o nabízených retail službách na www.rexy.cz a www.digiexperience.cz. Pro sjednání schůzky a podrobnější představení služeb a realizací kontaktujte rexy@rexy.cz.