O co mají zákazníci zájem? Přispívají prodejci a prostorové dispozice v obchodech k vyššímu prodeji? Maloobchodníci potřebují aktuální data o chování zákazníků, aby mohli přizpůsobit své obchody nové situaci.
Analytická platforma Vision vyvinutá přímo pro potřeby maloobchodu je připravena vám pomoci.
Jako odborníci na maloobchod hledáme nové cesty pro prodejce k obnově jejich prodejen za minimální náklady. Na základě detailního průzkumu jsme identifikovali metriky, které v reálném čase poskytují nejužitečnější informace o chování zákazníků v místech prodeje, a faktory, které je důležité sledovat nejen v následujících dnech, ale také dlouhodobě.
Zde je několik možností, jak může analytické řešení Vision pomoci:
– Skupiny zákazníků a jejich chování
Vision pomáhá maloobchodníkům zjistit, kdo jsou aktuálně jejich zákazníci, jak se chovají v rámci nákupu a jaké mají preference. Jaké služby, produkty a prostorové dispozice pomohou přizpůsobit se „novému chování“ jejich klientů.
– Analýza společenských rozestupů
Zajištění bezpečnostních pravidel v obchodech nekončí tím, že u dveří umístíme dezinfekční prostředky. Naše řešení bezpečného využívání prostor pomáhá regulovat počty osob v obchodech a určit rizikové zóny, kde dochází ke kumulaci lidí. Díky těmto konkrétním informacím mohou maloobchodníci okamžitě upravit své vnitřní prostory i výlohy, proškolit zaměstnance a na konci pracovního dne vyhodnotit úspěšnost těchto změn.
Jste provozovatelem maloobchodu se zaměřením na měnící se potřeby a chování zákazníků? Kontaktujte nás ještě dnes na Vision.gl a my vám pomůžeme pochopit aktuální situaci, přizpůsobit se jí a zajistit vám prosperitu!
michal.terech@green-light.com
www.vision.gl