Prémiové sirupy luxusních světových příchutí

TANNE TRADE GROUP s.r.o. je výrobcem Poctivých sirupů a Zlatého slazení, prémiových sirupů a KETO nápojových koncentrátů. Tyto výrobky s unikátními vlastnostmi jsou slazeny sladidly přírodního původu z rostliny stévie sladké. Výrobky se vyznačují lahodnou chutí cukru, přitom ale nemají žádnou jinou chuťovou stopu. Hlavní výhodou je to, že nezvyšují hladinu krevního cukru. Tento rok firma TANNE TRADE GROUP s.r.o. uvedla úspěšně na trh řadu sirupů PREMIUM. Zeptali jsme se Ing. Barbory Hlávkové, online marketing manažerky, jak probíhalo uvádění prémiových sirupů na trh v online prostředí.

Jaké jsou unikátní prodejní argumenty nových Prémiových sirupů, které jste letos uvedli na trh?

Jako český výrobce máme vlastní vývoj a reagujeme na četná přání našich zákazníků, kteří stále častěji vyjadřovali přání nových atraktivních příchutí pro nealko koktejly. Příchutě jsme vyvíjeli za využití mnoha studiových testování.
Všechny naše řady jsou vysokojakostní sirupy a mají unikátní vlastnosti. Neobsahují bílý cukr, jsou slazeny stévií a nezvyšují hladinu krevního cukru. Ale hlavním benefitem je skvělá a celosvětově žádaná a oblíbená chuť, vůně a barva všech příchutí PREMIUM. Mezi tyto příchutě patří Mojito, Spritz – inspirován Aperolem a Mango. Koktejly si snadno a rychle v jakémkoliv množství připraví zákazníci v pohodlí domova.

Jak jste přemýšleli nad komunikační strategií Prémiových sirupů?

Komunikaci Prémiových sirupů jsme rozdělili na dvě roviny. Oslovení stávajících zákazníků a oslovení nových cílových skupin. Začali jsme na sociálních sítích komunikovat s publikem prostřednictvím soutěží, dotazníků a ochutnávek. Pro Prémiové sirupy jsme vytvořili vlastní landing page pro oslovení nových cílových skupin www.premiumsirupy.cz, zaměřenou na moderní ženu, která má ráda zábavu a luxusní zboží.
Hlavní myšlenka kampaně, která přiváděla uživatele ze sociálních sítích, byla možnost rychlé přípravy oblíbených letních koktejlů – snadno a rychle. Na sociálních sítích jsme se v rámci propagace věnovali hlavně oslovení nových cílových publik. Následně jsme navázali emailovou komunikací s představením našich produktů.

Jaké jsou výsledky prodeje nových Prémiových a KETO sirupů v online prostředí?

Přes léto tvořil prodej nových Prémiových sirupů více jak 50 % celkového obratu prodaných sirupů. Celkově prémiové novinky významně zvedly obrat v online prostředí. Zjistili jsme, že prostřednictvím prémiových produktů máme nižší náklad na jednu získanou konverzi oproti stávajícímu sortimentu. Navíc se podařilo oslovit nové skupiny, protože prvonákupy se pohybují kolem 50 %. Nejlépe si v online prostředí vedl prodej celosvětově známé příchutě Mojito.

Co si myslíte, že stálo za úspěšností kampaně Prémiových sirupů?

Díky prémiovým příchutím se nám podařilo navodit atmosféru moře a léta. Vzbudit tak v lidech pozitivní emoce a touhu po zážitcích. Téma moře podvědomě v lidech vyvolávalo pocit odpočinku a dovolené. Lákavé zobrazení orosených sklenic vedlo k přání ochutnat a vyzkoušet nápoje. Jednoduchostí přípravy a dávkování jsme demonstrovali užitek rychlého použití a úspory času. To byly ony faktory vedoucí k úspěchu.

TANNE TRADE GROUP s.r.o.
tel.: +420 606 026 880
e-mail: sekretariat.cukrstop@gmail.com
www.ZlateSlazeni.cz

Facebook: cukrstopcz