Osvětlovací systém a software Interact Retail má potenciál změnit nakupování v interaktivní zážitek. Kromě zlepšení vnímání značky a vyšších obratů je také marketingovým nástrojem pro ovlivňování návštěvnického toku a upozorňování na akce obchodníka. Následně ale také může pak management měřit dopad svých marketingových aktivit. Díky navigací je schopen získávat v reálném čase data, kterých může využít k optimalizaci svých vlastních operací, jako je bezpečnost, security služba, úklid apod.
Implementace chytrého osvětlení podporuje prodej, sezónní nákupy a zvláštní události. Chcete-li, aby nabídky vašeho obchodu vypadaly co nejlépe, povzbudily zákazníky k nákupu a zajistily jejich návrat, vytvořte zóny ve svém obchodě tak, aby vylepšily náladu, přinutily zákazníka zastavit se a přilákaly oči ke konkrétní značce nebo produktu. Proveďte a zapojte zákazníky při nákupu a zvyšte efektivitu svých zaměstnanců pomocí navigačních a lokalizačních služeb.
Jak funguje Interact Retail?
Efektivně využijete monitor a budete ovládat všechna připojená osvětlení. S Interact Retail můžete spravovat všechna vaše osvětlení pomocí jednoho panelu, shromažďovat a sdílet data o operacích a činnostech. Bezpečně budete ukládat a analyzovat všechna data v cloudu přímo na místě. Použijte je pro vytvoření nových aplikací a služeb a integraci osvětlení s jinými systémy ve vašem obchodě.
Jak se systémem pracuje zákazník?
Zákazníci jsou prostřednictvím integrované navigace ve světlech směrováni do 30 centimetrů od hledaných produktů. Hledání položek po prodejní ploše se stává minulosti. A soukromí je zaručeno, protože žádné osobní údaje nejsou shromažďovány. Se systémem IPS navigace v obchodech od Signify prostě nakupující při vstupu do prodejny otevře svoji aplikaci, aby byl navigován optimální trasou, upozorňován na slevové akce v nejbližším okolí a dokonce obdržel i návrhy receptů podle nákupního seznamu a polohy, kde se právě nacházejí. To všechno činí z nakupování příjemnější zážitek a snazší úkol.
Systém byl dokonce navržen tak, aby v budoucnu mohl být rozšířen o mnoho dalších funkcí. Například: přivolání obchodního asistenta/prodavače, když potřebuje zákazník pomoci. Nebo „Gamifikace“ (od slova Game – hra – tzn. nákup hrou), aby nákupy byly zábavnější. A také porovnávání informací o produktech pro zdravou volbu. Zákazník si prostě s navigací vychutná nákup v obchodech bez námahy.
Jak ale mohou aplikace a svítidla poskytovat tento druh dat v reálném čase?
Každé ze svítidel Signify instalované v prostoru vysílá unikátní kód. To se nazývá Viditelná světelná komunikace (VLC Visible Light Communication). Dopředu směřující fotoaparát chytrého telefonu tento signál přijímá a systémový software ho identifikuje. Výsledkem je, že zákazníkovo mobilní zařízení přesně ví, kde se nachází, a ukáže relevantní mapy, produktové informace a propagační nabídky. Technologie požaduje po nakupujících schválení přijímat informace pomocí aplikace. Protože proud dat je jednosměrný, uživatelovy informace zůstávají v bezpečí. Systém přesto poskytuje obchodníkovi širokou škálu analytických možností, využitelných pro svoje marketingové kampaně.
Zaujala vás nabídka Signify? Ještě více jsme o ní psali v březnovém vydání magazínu Brands&Stories. Napište si o něj na brands@pribehyznacek.cz