Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Nový design Pilulky dělá z lékárny atraktivní místo k nákupu

Interiér pracuje s vizuální čistotou, jemnými barvami a organickými prvky.

Zásadní proměnou prošla lékárna Pilulka v pražských Holešovicích. Nový koncept od společnosti MORIS design dělá i z nákupu léků unikátní zážitek. Koncept vyhrál stříbro za Shop Design a zlato za Innovation na POPAI D-A-CH.

Čekací zóna je vybavena atypickou lavicí s čalouněním pro maximální pohodlí nakupujících.

Design vychází z nové identity značky, kterou společnost Pilulka postupně zavádí i do svých poboček. Ta pracuje s jemnými barvami a vizuální čistotou interiéru. Kromě moderního vzhledu pracuje koncept i s prvky zákaznického zážitku či promyšlenou dálkovou navigací.

Nadčasový design

Svěží design lékárny Pilulka tvoří světlé barvy, hravé piktogramy a také dostatek zeleně. V interiéru se snoubí útulná atmosféra podpořená dřevem a rostlinami s futuristickou estetikou, odpovídající progresivitě a identitě značky. Ta se jemnými barvami a organickými prvky zaměřuje na pohodu svých zákazníků při nákupu. Z obyčejné lékárny se tak stává klidné a atraktivní místo k nákupu.
To vše je doplněno poctivým dřevěným mobiliářem. Součástí lavice je i atypický opěrák čalouněný látkou v korporátních barvách. Dominantou prostoru je solitérně umístěný totem pro zákazníky a dále pak zelená stěna za tárami, decentně tlumená plexi příčkou. Menšímu prostoru je přizpůsobeno i množství vybavení. Interiér prodejny tak není přeplněný, díky čemuž se nenarušil záměr značky působit na zákazníky uklidňujícím dojmem. Naopak, lékárna působí vzdušně a minimalisticky.

Vše pro pohodlný nákup

Nedílnou součásti interiéru se stávají i prvky podpory prodeje. K nim patří například i Pilulka box, kde si zákazníci mohou kdykoliv během otevírací doby sami vyzvednout svou objednávku z e-shopu. Pohodlí zákazníků podporuje mimo jiné i dotyková obrazovka pro výdej pořadových čísel, která se následně zobrazují na obrazovkách nad pokladnami. Čekání si mohou nakupující zkrátit v čekací zóně opatřené atypickou sedačkou.

Světelný nápis a nezaměnitelná růžová nechávají prodejnu vyniknout i z velké dálky.

Podpora dálkové navigace

Design koncept myslí nejen na moderní vzhled a pohodlné nakupování. Svou roli v něm hraje i značení prodejny a komunikace k zákazníkům. Růžový smajlík se stal stěžejním symbolem lékárny v novém Brand manuálu a zároveň i nezaměnitelným poznávacím prvkem. Jeho světelná podoba ve výloze jasně určuje polohu prodejny a zákazníci si ji tak mohou všimnout již z dálky.
Sytá barva navíc upoutá i pozornost kolemjdoucích, čímž je podpořená i komunikace směrem na ulici.
Minimalistický interiér prodejny a správné rozvržení prodejny poskytují perfektní vhled do pobočky již z ulice. Zákazníci tak hned získají přehled o službách i nabízených produktech, a to ještě před vstoupením dovnitř.