Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Netradiční obal na lahve získal ocenění Obal roku 2019 v kategorii POP&POS displeje

Originální společenská hra vhodná pro firemní akce, sezónní kampaně či jako dárek, ale hlavně pro zviditelnění zboží a umocnění zážitku zákazníků. To jsou pivní šachy. Obaly na lahve doplněné o šachové pole a to vše z ekologické vlnité lepenky. Zábava zaručena! Netradiční řešení přesvědčilo i odbornou porotu české národní soutěže Obal roku 2019.

Původní dárkový obal na lahve inspiroval designéry obalů z THIMM k vytvoření originální varianty šachu: pivní šachy.

Na velkém šachovém poli z vlnité lepenky, se hraje místo s klasickými šachovými figurkami s lahvemi piva, na kterých je nasunut obal z vlnité lepenky ve tvaru a designu šachové figurky. Pivní šachy se hodí pro firemní akce, večírky či jiné zábavné akce. Díky digitální tiskové technologii je možné jednotlivé obaly z vlnité lepenky (šachové figurky) i šachové pole individualizovat. Fantazii se meze nekladou. Šachové pole může mít barvy firemního loga, šachové figurky mohou mít podobu osob, které se akce zúčastní.

Leoš Máslo, project manager POS v THIMM pack’n’display: „Digitální tisk umožňuje výrobu už od jednoho kusu, a tak může mít každá figurka unikátní design. Koncept hry je navíc adaptovatelný i na jiné stolní hry, u kterých lze nahradit hrací figurky lahvemi, a i obal je možno přizpůsobit různým velikostem a tvarům lahví.“

V soutěži Obal roku 2019 tento návrh přesvědčil odbornou porotu a získal ocenění v kategorii POP&POS displeje.

Slavnostní předávání cen proběhne 24. října 2019 v rámci obalového galavečera v Praze.

O společnosti THIMM

Skupina THIMM je lídrem v poskytování řešení pro balení a distribuci zboží. Portfolio firmy zahrnuje přepravní a prodejní obaly z vlnité lepenky, POS & POP produkty, kvalitní prodejní stojany (displeje), obalové systémy z různých materiálových kombinací a tiskové produkty pro další průmyslové zpracování. Spektrum nabídky doplňuje široká paleta služeb spojených s balením v rámci celého dodavatelského řetězce. K okruhu zákazníků patří známé koncerny vyrábějící značkové zboží napříč všemi obory. Rodinný podnik založený v roce 1949 zaměstnává více než 3 200 zaměstnanců v 19 závodech v Německu, Česku, Rumunsku, Polsku, Francii a Mexiku a dosahuje ročního obratu přes 645 milionů eur.