Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Naučte se řídit vlastní byznys! Škola franchisingu 2019 přijímá přihlášky

Vytvořte si vlastní franchisový koncept, zdokonalte jej, proškolte své franchisové managery, naučte se rozvíjet svůj vlastní sen o podnikání. Škola franchisingu 2019 právě nabírá studenty! Uzávěrka přihlášek je už 7. února 2019.

Naučte se řídit vlastní byznys! Škola franchisingu 2019 přijímá přihlášky

Česká asociace franchisingu, Franchise & Retail Academy a poradenská kancelář RNDr. Jiřího Lošťáka připravují otevření dalšího ročníku úspěšného projektu ŠKOLA FRANCHISINGU 2019.

Studium franchisingu bude probíhat formou osmi jednodenních bloků, probíhajících vždy ve čtvrtek v prostorech Image Office, Krakovská 9, Praha 1.

Odborné bloky budou zahrnovat tato témata:

1. Franchisový systém a jak ho vytvořit

  • Franchisový balík
  • Financování franchisového konceptu
  • Franchisové poplatky
  • Kritické faktory rozvoje franchisového systému
  • Význam franchisingu
  • Typické a atypické franchisové systémy
  • Úkoly a struktura franchisové centrály
  • Franchising jako odbytový a organizační systém
  • Význam franchisingu pro trh

2. Franchisová smlouva a právo ve franchisingu

  • Základy franchisového práva
  • Právní úprava franchisingu v České republice
  • Relevantní ustanovení Občanského zákoníku
  • Právní ujednání před podpisem franchisové smlouvy
  • Franchisingová smlouva
  • Na co si dát pozor při uzavření franchisingové smlouvy
  • Ochrana hospodářské soutěže a franchising
  • Smluvní dokumentace franchisingového konceptu
  • Právní ustanovení EU a kartelové právo
  • Právo duševního vlastnictví
  • Právo hospodářské soutěže
  • Ochrana osobních údajů
  • Praktické příklady řešení konfliktů mezi franchisantem a franchisorem

3. Manuály – základ franchisového konceptu

  • Požadavky na franchisový manuál
  • Členění dokumentace franchisového konceptu
  • Forma dokumentace franchisového konceptu
  • Sestavení a tvorba franchisové dokumentace
  • Úkoly managementu
  • Ukázky franchisové dokumentace
  • Příklady z praxe
  • Důležité zdroje informací pro franchising
  • Literatura
  • Instituce
  • Benchmarking 

4. Jak udržet funkční franchisový sytém – nástroje a postupy controlling

  • Controlling jako základ péče o franchisanta
  • Základní ekonomické ukazatele franchisového konceptu
  • Management a informace
  • Základní účetní výkazy ve franchisovém konceptu
  • Pohledávky a závazky
  • Účetní závěrka ve franchisovém konceptu

5. Marketingový plán franchisového konceptu

  • Marketingový plán – základní stavební kámen franchisového konceptu
  • Analýza situace, stavu, cílových skupin, metody a zdroje:
  • Kam míříme? (co očekáváme, jaká je naše mise, proč máme právo uspět)
  • Jak se tam dostaneme (strategie, SMART kroky, termíny, odpovědnost)
  • Pravidla lokálního PR a reklamy ve franchisingu (lokální = jasné vymezení okruhu zásahu a výskyt cílové skupiny v něm)
  • Rozpočet pro marketing franchisového konceptu
  • Jasně vymezená osobní odpovědnost za marketing ve franchisovém konceptu
  • Marketing franchisového konceptu – případová studie
  • Využití franchisových portálů – případová studie portálu            

6. Jak vyhledávat franchisanty

  • Optimální franchisant
  • Časová harmonogram a organizace při akvizici příjemců franchisy
  • Partnerský dotazník
  • Dotazník pro franchisingu
  • Oslovení neznámého kandidáta pro franchisingu
  • Rozhovory s kandidáty na příjemce franchisy
  • Zpracování kontaktu
  • Osoby spolurozhodující s potencionálním franchisantem
  • Lokality příjemců franchisy
  • Pilotní provoz
  • Financování franchisového konceptu
  • Informační systém franchisového konceptu
  • Interní komunikace ve franchisovém podniku

7. Ochrana know-how franchisového konceptu, externí komunikace a PR

  • GDPR ve franchisovém podniku
  • Franchisový manuál pro GDPR
  • Jak ochránit know-how franchisového podniku
  • Krizová komunikace – kdy začíná, s kým je vedena – od zákazníka, přes sociální sítě až po tradiční média.
  • Jak reagovat, odpovídat, formulovat.
  • Ústní i písemné reakce na dotazy novinářů
  • Praktické cvičení: tisková konference
  • Praktické cvičení: písemná příprava stanoviska ke kritické situaci
  • Individuální vyhodnocení samostatných cvičení

8. Faktory úspěchu ve franchisovém systému

  • Plánování ve franchisovém konceptu
  • Interní komunikace
  • Význam a důležitost značky konceptu
  • Corporate identity (Grafický manuál)
  • Informační systém franchisového konceptu
  • Školení ve franchisingu
  • Zkouška a hodnocení samostatné práce

 

Více informací, včetně online přihlášky, najdete zde

Cena všech odborných bloků školy je 59.000 Kč bez DPH. Po přihlášení vám bude vystavena zálohová faktura. Po dohodě s pořadateli je možné rozloženi platby.

Organizátor: Franchise & Retail Academy, Ing. Jiří Krajča – Project Manager, Lhotská 2202, 193 00 Praha 9, tel.: +420 603 203 828, e-mail: info@franchising-academy.cz, www.franchising-academy.cz. Poradenská kancelář RNDr. Jiřího Lošťáka: www.lostak.cz.