Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Máte šanci se stát nájemcem nejkrásnějšího centra u nás!

Premium Outlet Prague Airport bylo v roce 2018 vyhlášeno nejkrásnějším nákupním centrem v České republice. V designovém interiéru stylizovaném do ulic Staré Prahy na návštěvníky čeká více než 70 obchodů a 200 prémiových značek s celoročními slevami 30 až 70 %.

Premium Outlet Prague Airport je stále velmi mladá značka. Během roku fungování pod brandem POP se jí však podařilo několikanásobně zvednout povědomí nejen o značce samotné, ale i o skvělých značkách a obchodech, které toto krásné obchodní centrum nabízí. Mnozí asi víte, že historicky tato budova a oblast neměla zrovna na „růžích ustláno“. Celý projekt musel být resuscitován z hluboké klinické smrti a i po otevření vykazoval jisté porodní bolesti, které bylo nutné časem a pílí je překonat.
Vlastník centra, investiční skupina Kaprain, měla však již i před krutou ránou, způsobenou koronavirem, smělé dlouhodobé plány směrem k entertainmentu. Od těchto plánů rozhodně neustupuje, naopak je nyní zintenzivňuje a veškerou snahu upíná k co nejrychlejší realizaci.

Od Sales&Marketing Directora Premium Outlet Prague Airport se dozvíte, proč bude toto centrum atraktivní nejen pro návštěvníky, ale i nájemce!

Pro návštěvníky zážitek spojený s nákupy

„Všem nám kolem marketingu a retailu je jednoznačně jasné, že v období po pandemii kamenný obchod bude muset provázet řada změn. Bohužel nevíme přesně, jak se změní nákupní chování lidí, co ale víme, je, že přežijí pouze ti, kdo budou na nové výzvy připraveni a budou mít jasnou vizi jak uspokojit očekávání zákazníka,“ říká Jakub Dlouhý, Sales&Marketing Director. „POP Airport ten posun do nové éry retailu v podstatě plánoval, nyní ho jen modifikuje a urychluje. Tento posun kopíruje jeden z hlavních trendů v retailu, který vnímáme, že obchodní centra budou muset nabízet víc než jen nákup, ale budou muset přinášet novou hodnotu – zážitek,“ dodává Petr Vosmík, Real Estate Director Premium Outlet Prague Airport.

Engine Classic Cars Gallery

„Již před vypuknutím koronavirové pandemie jsme již jako první vlaštovku reflektující aktuální trendy v oblasti retailu – zážitek jako součást nákupního procesu – vypustili Engine Classic Cars Gallery. Jde o automobilové prodejní a výstavní muzeum s více než dvěma sty cestovními, sportovními i soutěžními vozy nejznámějších světových značek. Unikátní sbírka veteránů, ale i aktuálních modelů, umístěná přímo v prostorách outletu, nadchne ne-jen všechny milovníky motorismu.“

Vyhlídková terasa s interakcí

Další zážitek je jako ušitý na míru milovníkům letadel,“ uvádí Jakub Dlouhý. „Na vyhlídkové terase, ze které jsou zvyklí sledovat právě vzlétající a přistávající stroje, naleznou nově velkoplošnou obrazovku a nový interaktivní informační systém. Návštěvníkům nabídneme nejen úžasný výhled, ale i možnost v reálném čase sledovat přistávající i odlétající letadla, to vše doplněné například o detailní informace o letových charakteristikách, nebo live přenos komunikace mezi letadlem a řídicí věží ruzyňského letiště. Zábavnější místo pro pozorování letadel v Praze nenajdete!“

Dinosauria Muzeum Prague

„Dokonalým kontrastem technologického pokroku, který nabízí expozice automobilů i vyhlídková terasa, bude unikátní sbírka více než 150 milionů let starých fosilií dinosaurů. Dinosauria Muzeum Prague bude otevírána postupně v několika fázích,“ vysvětluje Jakub Dlouhý. „Ihned po znovuotevření našli návštěvníci v outletu originální lebku Triceratopse, doplněnou o interaktivní hru. V polovině července bude následovat prostor virtuální reality, kde návštěvník na vlastní oči zažije svět plný pravěké flóry a fauny. Ve finální fázi na začátku příštího roku nabídne POP Airport kompletní a ucelenou expozici, včetně reálných koster dvacetimetrového Diplodokuse, obávaného Allosauruse a dalších dinosaurů. Půjde o záležitost, která nemá v evropském prostoru obdoby.“

Krytý zábavní park Plopsa

„Asi největší novinkou bude vůbec první krytý zábavní park Plopsa v České republice. Na ploše 10 000 m2 zabaví děti i jejich rodiče například horská dráha, karusely či dvacetimetrové skluzavka. To vše na motivy včelky Máji, Vikingů či pirátů. Otevření je naplánováno na konec roku 2021,“ zakončuje výčet zábavních atrakcí Sales&Marketing Director centra.

I outletové centrum musí držet krok s digitalizací – na toto téma si můžete přečíst více ve 2. vydání Brands&Stories.