Rodinnou společnost, kterou 13.prosince 1920 založil Hans Riegel senior, dnes spravuje třetí generace jeho potomků. Haribo, zkratka pro HAns RIegel BOnn, je světovým lídrem segmentu ovocných želatinových a lékořicových bonbonů a jeho reklamní slogan „Haribo chutná malým, stejně tak i dospělým!“ používaný od poloviny 60. let je trefný i v současnosti. Tančící, dnes Zlatý medvídek, kterého v roce 1922 vytvořil sám zakladatel společnosti, je již kultovní postavou a bonbony jím inspirované jsou dodnes vlajkovou lodí společnosti. Vždyť denně se jich celosvětově vyrobí 160 milionů kusů. „Oslavy stého výročí společnosti jsou pro nás tento rok stěžejní a většina aktivit je právě k této příležitosti směrována. V našich očích to neznamená, že slavíme ‚úctyhodný věk‘, naopak, stovka je pro nás mládí,“ usmívá se marketingová manažerka společnosti Haribo pro Čechy a Slovensko Michaela Spickett.
Televizní spot, spotřebitelská soutěž i limitovaná edice
Společnost Haribo bude slavit své stoleté výročí v průběhu celého roku. Po dvou letech se na jaře opět objeví na našich televizních obrazovkách s novou kampaní. „Reklamní kampaň, kterou uvedeme na české obrazovky vychází z formátu „Kids Voices“, kde dospělí herci mluví dětskými hlasy. V zahraničí již nyní slaví velké úspěchy a těšíme se proto na uvedení a reakce na ni i u nás,“ dodává Michaela Spickett. Součástí oslav je také velká spotřebitelská soutěž o stovky rodinných cen a zážitků, která bude probíhat od 11. května do poloviny července. Ta bude komunikována jak v rámci televizního spotu, tak v online a v místě prodeje. Významnému výročí jsou uzpůsobeny webové stránky, vizuály i komunikace na sociálních sítích. Každoročně přichází společnost Haribo na trh se sezónními limitovanými edicemi bonbonů a ani letos tomu nebude jinak. Sté výročí oslaví firma i čeští spotřebitelé letní edicí vlajkové lodi Goldbären, která nabídne oblíbené bonbony ve speciálních letních příchutích.