Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Legenda, rodinná firma Haribo, slaví 100 let od založení

Letos je tomu přesně sto let, co světlo světa spatřily ovocné želatinové bonbony Haribo, které jsou od založení firmy součástí každodenního života generací lidí. Hlavním a historicky neměnným mottem je přinášet lidem radost a zpříjemnit jim společné chvíle.

Rodinnou společnost, kterou 13.prosince 1920 založil Hans Riegel senior, dnes spravuje třetí generace jeho potomků. Haribo, zkratka pro HAns RIegel BOnn, je světovým lídrem segmentu ovocných želatinových a lékořicových bonbonů a jeho reklamní slogan „Haribo chutná malým, stejně tak i dospělým!“ používaný od poloviny 60. let je trefný i v současnosti. Tančící, dnes Zlatý medvídek, kterého v roce 1922 vytvořil sám zakladatel společnosti, je již kultovní postavou a bonbony jím inspirované jsou dodnes vlajkovou lodí společnosti. Vždyť denně se jich celosvětově vyrobí 160 milionů kusů. „Oslavy stého výročí společnosti jsou pro nás tento rok stěžejní a většina aktivit je právě k této příležitosti směrována. V našich očích to neznamená, že slavíme ‚úctyhodný věk‘, naopak, stovka je pro nás mládí,“ usmívá se marketingová manažerka společnosti Haribo pro Čechy a Slovensko Michaela Spickett.

Televizní spot, spotřebitelská soutěž i limitovaná edice

Společnost Haribo bude slavit své stoleté výročí v průběhu celého roku. Po dvou letech se na jaře opět objeví na našich televizních obrazovkách s novou kampaní. „Reklamní kampaň, kterou uvedeme na české obrazovky vychází z formátu „Kids Voices“, kde dospělí herci mluví dětskými hlasy. V zahraničí již nyní slaví velké úspěchy a těšíme se proto na uvedení a reakce na ni i u nás,“ dodává Michaela Spickett. Součástí oslav je také velká spotřebitelská soutěž o stovky rodinných cen a zážitků, která bude probíhat od 11. května do poloviny července. Ta bude komunikována jak v rámci televizního spotu, tak v online a v místě prodeje. Významnému výročí jsou uzpůsobeny webové stránky, vizuály i komunikace na sociálních sítích. Každoročně přichází společnost Haribo na trh se sezónními limitovanými edicemi bonbonů a ani letos tomu nebude jinak. Sté výročí oslaví firma i čeští spotřebitelé letní edicí vlajkové lodi Goldbären, která nabídne oblíbené bonbony ve speciálních letních příchutích.