Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Kvalitní papír odráží poselství, nebo sám už poselstvím je

Lidé kupují pouze věci, kterým (i podvědomě) chtějí důvěřovat. Hmat je náš smysl pro pravdu a my tomu věříme. Tištěná média hrají důležitou roli při budování důvěry, protože se jich dotýkáme rukama. Je prokázáno, že společnosti, které utrácejí nadprůměrně za tištěnou reklamu, mají o 70 % vyšší věrnost ke své značce. Pokud na nás obal nebo marketingové materiály zapůsobí pozitivně i po hmatu, přeneseme hodnocení kvality podvědomě na nabízený produkt. Kvalitní papír ve vyšší gramáži je vnímán u marketingových sdělení jako hodnotnější, exkluzivnější, podnětnější a smysluplnější. Kvalitní obal a tištěná propagace má také pozitivní dopad na vnímání cen. Marketingoví pracovníci by měli při výběru papíru vzít v úvahu haptické vlastnosti materiálu, který budou používat na propagaci značek.

Společnost MONDI UFP je významným dodavatelem tiskových materiálů všeho druhu. Před pěti lety se tento výrobce grafických nenatíraných papírů zaměřil na výrobu designových papírů pod názvem PERGRAPHICA®. Jedná se o papír pro kreativce s pojmenováním, které odrazí vaše emoce a osloví všechny ty, kteří hledají dokonalost. Šest typů materiálů v širokém rozsahu gramáží (90-300gr/m2) pro použití na mnoha tiskových technologiích, s důrazem na kreativní využití, jako jsou luxusní obaly, vizitky, pozvánky, diáře, časopisy, katalogy, kalendáře, pozvánky na kulturní akce, svatby a především knihy.

PERGRAPHICA® se často používá pro katalogy a knihy, které se týkají designu a umění, protože materiál vytváří zářivě bohatý obsah. Na tomto kreativním papíru fungují naprosto dokonale dětské knihy. Není vůbec žádným překvapením, že stále více nakladatelů volí papír PERGRAPHICA®, aby právě on vyprávěl příběhy těm nejmenším. Je nepopíratelným faktem, že analogový svět diářů zaznamenal v posledních letech návrat. Mnoho velkých známých producentů, ale i menších výrobců vytváří diáře či skicáře z kvalitních materiálů pro tvůrčí veřejnost. PERGRAPHICA® umí báječně podtrhnout originalitu a dovede vyzvat majitele diáře
ke kreativitě.

Designová řada PERGRAPHICA® je vyráběna ve třech odstínech. High White, na kterém je tisk opravdu brilantní a kontrastní. Classic, přírodně bílý materiál s optimální bělostí, který je univerzálně použitelný pro široké spektrum zakázek. Posledním odstínem této řady je Natural, s nádechem slonové kosti, který je velice oblíbený u nakladatelů. Všechny tyto materiály mají navíc dvě povrchové úpravy. Na výběr je hlazený povrch (smooth), který je na omak velmi příjemný a je vyhledávaný také pro tisk fotografií. Druhou možností je drsnější povrchová úprava (rough), která umí například nádherně podtrhnout ilustrace. Exkluzivním dodavatelem tohoto materiálu je EUROPAPIER – BOHEMIA, spol. s r.o., který z něho udělal velice snadno dosažitelný materiál a snaží se ho mít kontinuálně skladem v dostatečném množství.

PERGRAPHICA® na Designbloku 2020

„V letošním roce se velmi těšíme na to, že se uskuteční festival Designblok, kterého bychom se velmi rádi osobně a aktivně zúčastnili,“ uvádí Petr Lacina, marketingový ředitel EUROPAPIER-BOHEMIA. „Na této akci plánujeme vystavovat mnoho novinek z nabídky papírů pro roky 2020 a 2021.

Knižní papír PERGRAPHICA® bude jedním z vystavených papírů a každý z návštěvníků si bude moci materiál prohlédnout či ohmatat. Myslíme si, že osobní pocit z papíru se nedá nahradit žádnou videokonferencí nebo telefonním rozhovorem.

Řada papírů PERGRAPHICA® by se měla v nejbližších měsících rozrůst o nové druhy papírů a tak si myslím, že pro případné zájemce o krásné papíry bude tato výstava tou správnou událostí konce letošního roku.“

Nejen papír PERGRAPHICA®, ale mnoho dalších si můžete objednat na: tel.: 274 009 999 nebo na Europapier.cz/shop
Více na www.europapier.cz