Návrhy a realizace v oboru marketing at – retail firmy DEKOR, spol. s r.o. najdete na všech světových kontinentech. Má 30 let zkušeností s výrobou a realizací POP stojanů, shop-in-shop projektů a kompletními přestavbami značkových prodejen. Již před 10 lety započala úspěšná spolupráce této společností s ústředím značky Fiskars ve Finsku.
Od roku 2010 firma Dekor vytvořila a realizovalacelou sadu stojanů pro zahradní a kuchyňské výrobky značky Fiskars. O tři roky později pak navrhla a vyrobila prezenční stojany Fiskars do sítí čerpacích stanic v České republice a na Slovensku. Pár let nato zahájila bližší spolupráci s Fiskars Czech, jež je od roku 2018 součástí Fiskars Polska. Spokojenost s rukopisem prostředků na podporu prodeje pod nálepkou Dekor jasně dokazují další zakázky značky Fiskars.
Jedním příkladem z mnoha je stojan Fiskars na 16 seker. Dekor pojal tuto zakázku jako jednoduchý stojánek z břízové překližky. Jednoduchost stojanu umocňují řezy provedené s velkou přesností na laseru. Hrany řezu jsou zvýrazněny černou barvou. S touto korespondují natištěná černá loga na stojanu. Informovanost kolemjdoucího zákazníka podporuje drátěný držák letáků, umístěný zboku stojanu a komunikaci značky zprostředkovává oboustranný topper. Stojan je koncipován jako paletový. Jeho velkou výhodou je flexibilita, kdy je možné jeho přemísťování paletovým vozíkem i s již umístěnými produkty.
Další povedenou vychytávkou v prezentaci produktů Fiskars v místě prodeje je držák na univerzální nůžky. Tyto nůžky na dlouhých násadách není snadné bezpečně a jednoduše prezentovat zákazníkům. Návrh a myšlenka tohoto řešení pochází od českého zastoupení Fiskars. Tento jednoduchý drátový stojan se ukázal jako velmi úspěšný pomocník.
Zabírá velmi malé místo na stojně regálu, ale svoji stabilitou a funkčností umožňuje prezentovat, kromě dlouhých nůžek, také jejich příslušenství, jako je pilka a česáček na ovoce.
Nejnovějším Fiskars stojanem od Dekoru, který boduje v místě prodeje, je pracovně nazván „Kůlna“. Do stojanu je integrovaná paleta. Spodní potisk kůlny je v designu trávy. Jako materiál zvolil výrobce lamino s dekorem borovice s velmi reálnou kresbou. Co je na stojanu zajímavé a zároveň efektní je osvětlení. Kůlna obsahuje bateriový systém osvětlení pro autonomní provoz až jeden měsíc. Navíc je ve stojanu zakomponován časovač s přednastavenou dobou provozu během otvíracích hodin. Pokud to dovolují dispozice v konkrétním místě prodeje, je možné také napájení externím zdrojem ze sítě. Edukační materiály jsou zakomponované do vyměnitelné dibondové grafiky.
Produkty jsou na stojanu zavěšené na pevných, na zakázku vyrobených hácích s cenovkami. Tyto jsou upevněny v Slat wall systému. Kůlna působí velmi kompaktně a věrně evokuje skutečné prostředí, kde zákazník obvykle mívá podobné produkty doma umístěné.
Nenechá určitě nikoho ze zákazníků, kteří budou procházet mezi regály, bez povšimnutí. I toto je jeden z dobrých příkladů úspěšné spolupráce firmy Fiskars se společností Dekor z Buchlovic.
“Dekor jsme si zvolili jako jednoho z lokálních výrobců a dodavatelů in-store materiálů před několika lety. Od začátku naší spolupráce úspěšně těžíme z jeho dobré znalosti lokálního prostředí, flexibility, inovace a kvalitního zpracování výsledných materiálů. Tyto jsou následně praktickým a prémiovým nositelem značky Fiskars v místech prodeje.”
Tomáš Duda
Fiskars Polska Sp. z o.o., odštěpný závod
Country Manager Czechia & Slovakia