Jágr se tak stane tváří těchto velmi trendových dopravních prostředků, jež jsou určené aktivním lidem všech věkových kategorií. Sám koloběžku CRUSSIS vlastní, proto také jednatele společnosti Petra Výkrutu napadlo oslovit Jaromíra Jágra k partnerství. „Před dvěma lety jsme našli na sociálních sítích fotku, jak se Jaromír prohání na naší koloběžce. Ihned jsem kontaktoval Jaromíra, který se spolupráci nebránil, a tak začala první jednání, která vyvrcholila letos podpisem smlouvy,“ uvedl Výkruta.
Jaromír Jágr k spolupráci s CRUSSIS uvedl: „Spolupráce s CRUSSIS nám společně velice dobře sedla. Je skvělé, že propaguji něco, co z minulosti znám a co jsem již používal ke svému tréninku a pro svou práci ještě před podpisem smlouvy. Je pro mne velice důležité, aby spokojenost byla na obou stranách, a chci, aby se elektrokola a koloběžky CRUSSIS díky naší spolupráci dostaly co nejvíce do povědomí lidí.“
Natáčení a focení na Černé Hoře
Videospoty a fotografie, které propagují toto atraktivní partnerství a budou použity na online kanálech, byly natočeny a vyfoceny CRUSSIS týmem v polovině srpna 2018 ve SkiResortu Černá Hora – Pec. Videospoty, společně s celou online kampaní, poběží v průběhu podzimu. Celkový koncept a realizaci online strategie, včetně PR kampaně, má na starosti pražská digitální agentura MarketUP.
Soutěž o elektrokolo podepsané Jaromírem Jágrem
Zároveň s online a mediální kampaní byla spuštěna soutěžní microsite, kde mají uživatelé možnost zasoutěžit si o elektrokolo podepsané Jaromírem Jágrem, na kterém sám při focení jezdil. Podmínkou je registrace na soutěžním webu www.jezdijakojagr.cz, který byl spuštěn v pátek 7. 9. 2018.
Více na www.crussis.cz