Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Hansgrohe CS Brno oslavilo již 25 let na trhu

Hansgrohe CS s.r.o., dceřiná společnost předního německého výrobce koupelnových baterií a sprch, slavila vloni čtvrt století na českém a slovenském trhu a může být s výsledky opravdu spokojena. Bohatou nabídku výrobků využívá široké portfolio zákazníků v oblasti stavebnictví. Za dobu své existence si firma vybudovala díky kvalitním výrobkům a servisu dobré jméno a stabilní postavení na obou trzích.

Historie firmy se datuje od května roku 1995, kdy byla založena ve Svratce (Českomoravská Vrchovina) první dceřiná společnost Hansgrohe v bývalém postkomunistickém bloku. Po třech letech obchodní činnosti, slibně se rozvíjející síti obchodních partnerů a aktivní účasti na různých výstavách a veletrzích, bylo zapotřebí rozšířit nejen školicí centrum, ale především skladové kapacity a logistiku. Od roku 1999 má firma své sídlo v Brně a v současnosti v ní pracuje 19 zaměstnanců.

Firma Hansgrohe, která velmi úspěšně funguje už 119 let a jejíž výrobky se prodávají ve více než 140 zemích celého světa, může být opravdu spokojena. Vždyť má za sebou více než 15 000 patentů a ochranných vzorů a více než 600 ocenění od nezávislých porot v mezinárodních designových soutěžích. Se značkou spolupracují takové světové hvězdy designu, k jakým patří Philippe Starck, Antonio Citterio či Patricia Urquiola a mnozí další.

V renomovaném hodnocení organizace International Forum Design (iF) nejlepších podniků světa v oblasti designu tak zaujímá Hansgrohe mezi 4 215 zúčastněnými firmami místo v TOP 10 (www.ifworlddesignguide.com). Lze nabídnout zákazníkovi lepší doporučení?! Jenže mnohem důležitější než vlastní uspokojení společnosti z dosažených obchodních výsledků je však to, že s jejími produkty vytvářejí architekti a projektanti špičkové koupelny a kuchyně jak v soukromých interiérech, tak v hotelech či v kongresových centrech a na jachtách.

A nejen to, s výrobky se značkou Hansgrohe či AXOR (globální průkopník trendů u výjimečných, avantgardních designových objektů pro luxusní koupelny a kuchyně) se dobře pracuje i těm, kteří stojí za jejich montážemi a instalacemi, tedy instalatérům a technikům, o jejichž neustálé vzdělávání firma pečlivě dbá. Školení těchto odborníků vede ke spokojenosti všech zúčastněných včetně koncových klientů.

Kvalita pro Hansgrohe totiž znamená také ty nejvyšší standardy v oblasti servisu, požadavky klientů jsou zohledňovány už při vývoji. Zákazníci se tak mohou spolehnout na spolehlivé, stabilní a udržitelné baterie, sprchy a sprchové systémy s dlouhou životností. Při výrobě klade Hansgrohe důraz na vybrané materiály, pokročilé technologie a precizní práci, na ekologii i kvalitu. A také na spokojenost všech lidí, kteří s výrobky této značky pracují nebo je používají. Právě důraz na jejich spokojenost je to, co odlišuje společnost Hansgrohe od dalších výrobců.

Značka, kterou dnes tvoří 33 společností a 22 prodejních zastoupení po celém světě, stojí také za celou řadou inovací, což si mnozí ani neuvědomují: například se sprchovou tyčí (1953), u níž lze ruční sprchu upevnit do libovolné výšky, přišlo právě Hansgrohe, stejně tak jako s první ruční sprchou na světě s nastavitelným druhem proudu (1968 Selecta) nebo s barevnou sprchou Tribel (1974, Frog Design, H.Esslinger – později design pro Apple). Velkou inovaci představovala i technologie Select (2014), díky níž lze tok vody v kuchyni či koupelně ovládat pouhým stiskem tlačítka.

V minulých letech prošla firma přeměnou z rodinné společnosti na globálně zastoupený koncern: Klaus Grohe, nejmladší syn zakladatele, vedl firmu více než tři desetiletí až do roku 2015. Hlavními akcionáři jsou americký koncern Masco Corporation a rodina Grohe prostřednictvím Syngroh Verwaltungs- und Beteiligungs- GmbH. Od 1. srpna 2018 vede firmu Hans Jürgen Kalmbach jako předseda představenstva.
www.hansgrohe.cz