Vzducholoď Goodyear (Goodyear Blimp) se začala využívat pro letecké snímky při televizní přenosech v padesátých letech minulého století a od té doby je stálou součástí sportovních a kulturních událostí po celém světě, od Super Bowlu až po královské svatby a řadu dalších významných akcí.
V posledních desetiletích Goodyear spolupracoval s mužstvy Bayern Mnichov, Juventus a Boca Juniors, tedy nejúspěšnějšími týmy v Německu, Itálii a Argentině. Dalším sportovním partnerstvím je spolupráce společnosti Goodyear a basketbalového týmu NBA Cleveland Cavaliers. V jejím průběhu byl součástí týmu i historicky nejlepší střelec NBA LeBron James, který oblékal dres se symbolem značky Goodyear – okřídlenou botu „wingfoot“.
Motoristický sport tvoří velkou část sportovní historie značky Goodyear. Její úspěchy na závodních tratích jsou nejen skvělou reklamou, ale jsou i hnacím motorem nových technologií a inovací. Jako oficiální dodavatel pneumatik pro americké závody upravených sériových vozidel NASCAR je Goodyear již po desetiletí nedílnou součástí nejpopulárnějšího motoristického seriálu v Severní Americe. S celkem s 368 vítězstvími ve Velkých cenách Formule 1, což je více než dosáhl kterýkoli jiný výrobce pneumatik, se jeho úspěchy na tomto poli rozšířily i do celého světa.
Ať už se jedná o přítomnost Vzducholodě Goodyear na obloze nad některými z největších světových akcí, partnerství s legendami fotbalového či basketbalového hřiště či vývoj technologií pro závodní dráhu, Goodyear je po většinu své letos již 126leté historie synonymem sportu a značkou, kterou každý okamžitě poznává.