„Uplynulé období lze považovat za rozjezdový rok plný nových příležitostí. Znatelně jsme rozšířili portfolio a proměnila se nám i skladba klientů. Můžeme tvořit nové akce pro události, o kterých jsme kdysi neměli ani tušení nebo jsme si ani nemysleli, že by zde byla spolupráce možná,“ popisuje novinky v eventovém podnikání majitel Dream PRO Lubomír Machoň.
Dalo by se to nazvat jako nový vítr do plachet. Trh se mění. Kdysi byla převážná většina klientů ze strany firem. Nyní však nově poptávají eventovou agenturu také privátní klienti na rodinné oslavy, svatby nebo soukromé akce. „Řadu věcí, jako jsou například obecní oslavy už roky děláme, ale nyní je to ještě rozšířenější a žádanější. I v malých obcích a městech chtějí pro své obyvatele skvělý zážitek a pokud možno bez starostí. Chtějí nabídnout lidem ve své obci moderní, ale rodinnou zábavu, na kterou nezapomenou a která jim zpříjemní všední dny“.
Půjčit si svítící nábytek?
Pandemie ukázala ale paradoxně ještě další možnosti. Agentura Dream PRO rozšířila svou půjčovnu mobiliáře Dream RENT nově také o možnost zapůjčit si velmi oblíbený a vyhledávaný svítící nábytek. I půjčovnu dnes využívají nejen firmy a pořadatelé velkých i malých eventů, ale na možnost zapůjčit si nábytek nebo aparaturu na rodinnou oslavu na zahradě si zvykla i „laická“ veřejnost.
A co je pro agenturu stále největší výzvou i po více než 20 letech působení na trhu?
„Akce na poslední chvíli, a když říkám na poslední chvíli, myslím tím, opravdu skoro ze dne na den. Tohle už je umění, zvládnout vše dokonale za minimum času, ale se stejně perfektním výsledkem. Jsem nesmírně šťastný, že se to celému našemu týmu daří a že jsme si mohli dokázat, že i v tomhle jsme vážně dobří,“ směje se majitel agentury Dream PRO. „Na poslední takový event domluvený, naplánovaný a realizovaný opravdu v rekordním čase jsme měli pouhých 24 hodin. Dream PRO má „na triku“ i dosud nejrychleji uspořádaný a jediný Autokoncert Leoše Mareše. Ten se uskutečnil ještě v době pandemie, kdy byly zrušeny všechny akce, kde se lidé mohli potkávat tváří v tvář. Příprava, propagace i uspořádání tehdy trvalo ani ne 14 dní. Nakonec bylo vyprodáno a úspěšný Autokoncert se těšil nejen velkému zájmu fanoušků a médií, ale získal také ocenění České eventové asociace.“
Dream PRO, s.r.o.
telefon: +420 601 595 901
www.dreampro.cz | info@dreampro.cz
www.dreamrent.cz | pujcovna@dreampro.cz