Pivo s vlastní etiketou a brandované balíčky pro firmy či konkrétní akce stále rostou na oblibě. Nakolik se tento trend projevuje v produkci pivovaru Elektrárna?
Každým rokem se nám poptávky po pivech s vlastní etiketou navyšují, z čehož máme opravdu velkou radost. Tyto zakázky se tak stávají stále více součástí naší běžné produkce.
Jde o celoroční záležitost, nebo zájem o tyto originální produkty evidujete hlavně před Vánoci?
Určitě ano, firmy nejčastěji poptávají pivní speciály s brandingem před Vánoci jako dárek pro své zaměstnance nebo obchodní partnery. Občas ale tvoříme piva s vlastní etiketou i na různé akce, oslavy či výročí firem.
Můžete zmínit již realizované spolupráce?
Piva s vlastní etiketou děláme pravidelně pro České dráhy, společnost TD Synnex, ale i pro hudební festivaly Brutal Assault a Obscene Extreme. Balíčky s pivy jsme připravovali pro řadu firem – např. Zásilkovnu, MillTech, Swietelsky, Plzeňskou teplárenskou, Schwarzmüller, WTB, MEA a mnoho dalších.
Přiblížíte jednotlivé fáze komunikace se zákazníkem, na jejímž konci je firemní pivo či balíček na míru?
Když nás zákazník poptává ohledně možnosti vlastních piv, nejprve si upřesníme, o jaký pivní styl z našeho aktuálního portfolia má zájem. Nejčastěji jde o náš klasický ležák Ventill. Po výběru piva následuje dohoda ohledně počtu kusů, obalu, případně dárkového balení a jeho brandingu. Následuje cenová kalkulace a tvorba etikety, buď dle šablony s grafiky firmy, nebo návrh udělají naši vlastní grafici. V rušnějších obdobích navíc občas sama přiložím ruku k dílu při kompletování balíčků, takže jsem v kontaktu s klientem od úplného počátku až k výrobě finálního produktu.
Jaké je minimální množství u objednávek jak plechovek s vlastní etiketou, tak balíčků?
Pokud má firma zájem o naše pivní speciály s vlastní etiketou, je minimální odběr 300 ks plechovek o objemu 500 ml. Dále je možnost objednat si naše standardní piva v dárkové odnosce, kterou lze obrandovat samolepkou. U těchto balíčků rádi připravíme zakázky už od jednotek kusů.
Když je řeč o „tekutých“ firemních dárcích, dosud byly častěji orientovány spíše na víno. Proč podle vás dát přednost raději pivu v této formě?
Protože klíčenky, hrnečky, ponožky a víno už dostal asi každý… 🙂 Ne, dělám si legraci, ale věřím, že firmy stále hledají originální formu, jak obdarovat své partnery či zaměstnance. A pivo s vlastní etiketou je krásná pozornost, která potěší. Navíc pivo obléknuté do firemního hávu je opravdu jedinečný dárek.
Boom zaznamenávají také zážitkové dárky. Co můžete nabídnout v této oblasti?
V našem experimentálním pivovaru pořádáme každý pátek a sobotu prohlídky pro veřejnost, během nichž návštěvníci poznají jak zajímavou historii budovy pivovaru, tak i současnost. A hlavně ochutnají naše piva přímo u zdroje! Určitě bych doporučila také pivní degustaci v Pivotéce v plzeňském Pivovarském muzeu, kde může každý zájemce proniknout do tajů rozmanitého světa piva a ochutnat 8 vzorků různých pivních stylů.
Ve stálém portfoliu Elektrárny spotřebitelé najdou speciály:
Ventill – světlý český ležák bez lepku, Proovan – nealkoholická IPA bez lepku, citrusový Yuzu Ale, lehká osvěžující Sunrise IPA a Kisseláč Višeň.
Všechna piva kromě nealkoholického piva jsou nefiltrovaná a nepasterizovaná. Součástí nabídky jsou také limitované či sezónní speciály s nejrůznějšími ingrediencemi, jako je ovoce či koření, piva stařená v sudech po víně nebo whisky apod. Všechna piva ze základní řady je možné objednat v on-line obchodě Rohlík.cz, v prodeji jsou také v hospůdkách a pivotékách.
Eva Karbanová
Pivovar Elektrárna
Eva@pivozelektrarny.cz
+420 724 618 526
pivozelektrarny.cz