Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

„CZECH TOP SHOP“ za měsíc říjen

V pátém, říjnovém, kole soutěže CZECH TOP SHOP zvítězila pražská prodejna obchodního řetězce Kaufland v pražském Hloubětíně. 

Soutěž CZECH TOP SHOP je postavena na měsíční bázi, kdy naši porotci hodnotí skupinu prodejen nominovaných pro daný měsíc. Hodnocení probíhá optikou 5 kritérií, přes která se díváme na in-store marketingovou komunikaci dané prodejny. Jedná se o následujících 5 kritérií:

a. koncept/design obchodu

b. navigace/orientace v provozovně případně regálu

c. vystavení sortimentu/prezentace služeb

d. POP marketingová komunikace včetně probíhajících akcí

e. personál

Za každou tuto oblast může prodejna získat 0 až 100 bodů takže maximální bodové hodnocení je 500 bodů.

V měsíci říjnu vstoupilo v platnost letošní druhé uzavření většiny prodejen z důvodů nouzového stavu a koronovirových restrikcí. Z tohoto důvodu portál Mistoprodeje.cz hodnotil prodejny, které byly otevřené a které hodnotili zástupci redakce portálu. 

 Vítězem se v říjnovém kole soutěže CZECH TOP SHOP stala společnost Kaufland s prodejnou v pražském Hloubětíně, na Kolbenově ulici. Prodejna získala celkově 360 bodů. „Prodejna Kaufland působí moderním příjemným dojmem, navíc sekce jsou dobře označeny. Hned u vstupu vedle sekce ovoce-zelenina je pěkný BIO koutek. Pokladny byly, při mé návštěvě prodejny, obsazeny přiměřeným počtem profesionálního personálu. Byl to velmi dobrý zákaznický zážitek,“ hodnotí prodejnu porotce Jiří Beran.

Na druhém místě skončila prodejna ALZA v Holešovické tržnici na Praze 7. Třetí byla prodejna OBI na pražském Proseku.

Nejsilnější stránkou hodnocených prodejen byla v říjnovém kole, stejně jako v předchozích dvou kolech, kategorie „personál“. V tomto kole však zaujala úplně stejně dobře i kategorie „vystavení sortimentu/prezentace služeb“. Opět, jako v minulých kolech soutěže největší rezervy identifikovali naši porotci v kategorii využití „POP“ reklamních nosičů. Nově ale také v kategorii „navigace/orientace v provozovně případně regálu“.

 

Hlavními partnery soutěže CZECH TOP SHOP jsou společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o. a DAGO, s.r.o.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavním partner je společnost DAGO, s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti Showdown Displays Europe s.r.o., paketo.one, POS Media, KNOWINSTORE s.r.o. a Nielsen Česká republika. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

 

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz