Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Cheil představil Prostor pro inspiraci

Nová kampaň spojuje moderní umění s technologií Agentura Cheil připravila pro společnost Samsung Electronics CZ/SK kampaň pro limitovanou edici lifestylové řady televizorů The Frame čítající pouhých 25 kusů. Edice obsahuje kromě samotného televizoru také sérii podepsaných autorských fotografií v tištěné i digitální podobě.

The Frame je jedinečný tím, že ve speciálním režimu Umění nabízí nekonečné množství obrazů a fotografií, které dotváří charakter interiéru. Myšlenkou kampaně bylo představit televizor jako umělecké plátno, které poskytuje „Prostor pro inspiraci“. Pro realizaci bylo klíčové zvolit výrazného a flexibilního autora, který dokáže zaujmout.

Klient společně s agenturou hledal mezi lokálními umělci, kteří by pro The Frame vytvořili vlastní uměleckou sérii čítající deset děl. Nakonec spojili síly s letenskou ikonou, fotografem a spisovatelem v jedné osobě – Tomášem Třeštíkem.

„Zúročili jsme naše dřívější zkušenosti s jinými umělci, jako je Robert Vano, a dali Tomášovi absolutní svobodu k tvorbě.“ říká Radek Málek, Senior Art Director, o průběhu spolupráce. Výsledkem je série pop-artově laděných fotek, které v této limitované edici popírají samotnou myšlenku pop-artu – nemůže je mít každý.

„Mám rád výzvy a jsem zvyklý pracovat pod tlakem.“ říká o projektu Tomáš Třeštík. „V relativně krátké době bylo nutné splnit velmi specifické zadání. Vytvořit sérii fotografií na míru produktu a pro širokou cílovou skupinu. Přes černobílé fotografie a akty, které by někoho mohly pohoršit, jsme našli řešení v barevných fragmentech těl.“

„Bavilo nás při přípravě kampaně věci ladit za běhu, posouvat je společně stále víc kupředu a to po celou dobu bez jakýchkoliv nedorozumění. Vybrali jsme věrohodného ambasadora, na kterého byl navíc při produkci maximální spoleh.“ doplňuje Blanka Kratochvílová, Project manager kampaně.

Ve spolupráci s produkcí Borise Holečka vzniklo během 24 hodin nejen hlavní kampaňové video, ale i samotné fotografie. Kolekce čítá dvanáct autorských fotek od Tomáše Třeštíka, z toho deset je v digitální podobě pro The Frame. Dva digitální tisky jsou zarámované a podepsané autorem. Ke kampani vznikl i originální design balení, který korespondoval s hlavním vizuálem.

Pro digitální komunikaci byla vytvořena vlastní landing page, hlavní spot a klíčové vizuály, které jsou nasazeny na sociálních sítích a YouTube. Kampaň probíhala od 7. 6. do 27. 6. 2021.

Kampaňové video: https://www.youtube.com/watch?v=LLpCFe-7M50
Kampaňová landing page: https://www.samsung.com/cz/frame-trestik/