Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Červená barva Vánoc slaví pořád úspěch

To může potvrdit i český výrobce vánočních dekorací, firma GLASSOR, která se i letos účastnila největšího světového veletrhu Christmasworld ve Frankfurtu nad Mohanem, kde se svými kolekcemi sklidila velký úspěch. 

Ústřední barvou kolekce „Navždy“ je právě červená. Ta byla také vybrána jako hlavní kolekce k prezentaci vánočních inspirací na velkolepé výstavní show holandského designérského studia 2Dezign. Letošní exhibice nesla název „The Loft“ a jejím cílem bylo poukázat na tradiční, ale stále moderní červenou barvu Vánoc. 

„Letošní veletrh byl pro nás velmi výjimečný a úspěšný. To, že se fenomenální duo holandských designérů rozhodlo použít naše dekorace v takové míře, jsme skutečně nečekali. Tato show je extravagantní a snaží se prezentovat tradiční ozdoby v moderním pojetí, v kombinacích, které by normálního člověka nenapadlo udělat. Je tak inspirací jak pro koncové zákazníky, tak pro designery nebo samotné prodejce,“ doplňuje Kateřina Tichá, majitelka firmy GLASSOR. Úspěch firmy potvrzuje i fakt, že byla v celosvětové studii společnosti Wise Guy Reports věnující se vývoji trhu s vánočními ozdobami zařazena mezi klíčové globální společnosti zaměřené na vánoční dekorace. 

Kolekce „Navždy“ je inspirovaná tradičními barvami Vánoc, kombinuje červenou, zlatou a sněhově bílou. Zdobení tzv. „mrazolakem“ vytváří dojem, jako by se ozdoby ošlehl skutečný mráz. Kolekce obsahuje širokou škálu tvarů, které efektně ozdobí nejen vánoční stromek, ale i interiér.  Kolekce je ručně vyráběná, tradiční foukanou metodou. Každá ozdoba je vyfouknutá a malovaná jednotlivě, čímž je zajištěna její jedinečnost a vysoká kvalita. 
Výstavní show je v rámci veletrhu každoročně tematicky zpracována a udává trendy nadcházející vánoční sezóně. Firmě GLASSOR se zde s kolekcí „Navždy“ podařilo úspěšně zabodovat. Poskytla na ní největší množství dekorací ze všech vystavujících firem. 

 

Více na www.glassor.cz