Jedním z hlavních pilířů mise Waterdrop je udržitelnost, proto na prodejně naleznete převážně přírodní materiály. Jsou zde použity luxusní materiály jako dubová dýha, travertinové desky a zakázková mechová stěna s podsvíceným logem společnosti. Dominantou celé prodejny je právě tato mechová stěna a vodní bar, který má zákazníka upoutat hned při vstupu do prodejny.
Stylový vodní bar se vyznačuje funkčním a nadčasovým designem. Jsou zde zabudované 3 vodní baterie, které zákazníkům nabízejí tři druhy čisté vody – nechlazená, chlazená a perlivá. Ti tedy mohou přímo na prodejně vyzkoušet nově zakoupené příchuťe nebo si naplnit nově zakoupené lahve.
Dle zadání klienta měla prodejna působit svěžím a čistým dojmem. Ten podpořily dvě velkoformátové výlohy, ve kterých budou umístěné podsvětlené sezónní bannery a moderní výloha s výstavní plochou. Tu tvoří šest velkých dubových kvádrů, které budou sloužit k prezentaci zboží, tato výloha je od hlavního prostoru prodejny odstíněna průhlednými a poloprůhlednými pásy textilií v pojízdných kolejnicích.
Dále se na prodejně nachází čtyři vestavěné policové skříně, dvě prostorné komody ve středu prodejny a nízká komoda umístěná za hlavní výlohou prodejny. Důmyslně vymyšlená je i pokladna s velkým zabudovaným prostorem.