Dosavadní úspěchy Cheilu umožnily integrovat další směr jejich rozvoje. Donedávna byl Cheil znám především jako marketingová agentura pro Samsung v Česku a na Slovensku. Cheil teď nabízí své úspěšné služby i dalším klientům v obou zemích.
Prvním krokem tímto směrem je péče o sociální média pro Sarantis Group. Cheil se bude starat o prezentaci v sociálních médiích 2 klíčových značek z portfolia skupiny Sarantis na českém a slovenském trhu – Astrid a Indulona. Obě tradiční, známé a oblíbené československé značky prošly revitalizací a omlazením, obě hledají ještě hlubší spojení se svými zákazníky.
„A přesně proto Cheil se svou strategií propojení daty řízeného marketingu se zážitkovým retailem, poskytujícím na míru šitá zákaznická řešení, byl tou správnou volbou. Pečlivá analýza dostupných dat a jejich co nejlepší využití ve prospěch zákaznických potřeb v oblasti sociálních médií“, stály v zadání od Senior Brand Manažerky pro značky Astrid a Indulona Pavlíny Jirků „Cheil využije veškeré své digitální a sociálně-mediální nástroje k posílení naší prezentace v sociálních médiích a ještě silnějšímu propojení obou značek s jejich zákazníky“, vysvětluje Pavlína.
I z těchto důvodů rozšířil řady Cheilu Jan Dobiáš jako New Business Director pro Česko a Slovensko. Jan přináší do Cheilu významnou porci tržních znalostí a expertízy. Patří k první generaci lokálních marketérů v Praze, která přinesla marketing a reklamu na trh v obou zemích na začátku 90. let. Od té doby pracoval v představenstvu a vedení různých společností v rozličných odvětvích – v FMCG, financích i v automobilovém průmyslu. Jan rovněž přináší mezinárodní zkušenosti ze svého působení v mnoha evropských zemích – Švýcarsku, Slovinsku, Slovensku a Turecku. Janovou hlavní rolí je pomoci pokračovat v úspěšném růstu úspěchů agentury Cheil v České republice a na Slovensku.
Cheil sídlí v jednom z nejrychleji rostoucích center digitálu a technologií – v Praze. Tvoří skupinu 70 myslitelů a designerů, kteří pevně věří, že vymýšlet a vytvářet věci i nápady, které hýbou světem na bázi digitálních dat, je klíčové k tomu, aby očekávání obchodních partnerů a zákaznické potřeby splynuly v jedinečný zážitek.
V Cheilu si uvědomují, že současnost se mění rychleji než budoucnost. Ke spojení s novým zákazníkem nestačí otevřít jen jedny, ale raději hned několikery dveře. A správným klíčem je lze otevřít všechny. Aby toho dosáhli, operují na křižovatce mezi reklamou, digitálem a retailem. Spojují tyto tři prvky a tvoří konzistentní, přesvědčivé a chytlavé příběhy, futuristické inovace a využívají současné zákaznické názory.
Pražská pobočka je součástí rodiny Cheil Worldwide, sítě vytvořené k řešení poptávek a příležitostí moderního světa. Tvoří ji 52 poboček ve 44 zemích světa, s týmem 7,100 zaměstnanců. Síť Cheil se zrodila z asijské technologické revoluce a stojí pevně na základech digitálního věku a spolupráce na mezinárodních projektech.