Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Čechy oblíbené drinky

Společnost STOCK Plzeň-Božkov, patřící do StockSpirits Group, je jedničkou na českém trhu, která svým zákazníkům přináší tradiční a oblíbené značky lihovin již více než 100 let. Největší výrobce lihovin u nás prakticky každý rok přidá několik nových značek do portfolia společnosti. Neustále reaguje na nejnovější trendy na trhu. Již vloni se společnost STOCK Plzeň-Božkov rozhodla zareagovat na nové trendy v oblasti míchaných drinků v plechovkách i na spotřebitelské preference a uvedla na trh velmi úspěšné portfolio předmíchaných drinků v plechovkách. Letos na tento trend navázala, když rozšířila své portfolio praktických „READY-TO-DRINK“ nápojů o tři novinky – Božkov Republica Cuba Libre, Božkov Republica Mojito a Dynybyl Gin Original & Tonic. Atraktivní příchutě odrážejí poslední trendy i celosvětově rostoucí poptávku po této kategorii nápojů.

„Rozhodli jsme se aktivně reagovat na nové trendy, přání a očekávání našich zákazníků, která ukazují ohromný potenciál kategorie „ready-to-drink“ nápojů v plechovkách. Značky Božkov Republica a Dynybyl jsou mezi našimi zákazníky velmi oblíbené, a proto jsme rozšířili naše stávající portfolio o inovativní produkty právě na bázi těchto značek. Jsme přesvědčeni, že tyto nově připravené nápoje přinesou našim zákazníkům radost a stanou se oblíbenými společníky na cestách a nedílnou součástí letních grilovaček, setkání s přáteli a dalších příležitostí,“ dodává Tomáš Hejkal, Marketing Director ve společnosti STOCK Plzeň-Božkov.

Žádané READY-TO-DRINK

Předmíchané drinky v plechovkách jsou v poslední době nejrychleji rostoucí kategorií lihovin. Takzvané „READY-TO-DRINK“ nápoje za poslední rok více než zdvojnásobily svou hodnotu, přičemž růst pohání lokální značky RTD, které mají více než 7násobné tržby. Novinky od společnosti STOCK Plzeň-Božkov přitom tvoří většinu všech předmíchaných nápojů, které jsou v Česku k dostání. Velké oblibě mezi spotřebiteli se těší i prvorepublikové portfolio Božkov Republica, které je leaderem v kategorii rumů. Právě Božkov Republica je jednou z nejúspěšnějších novinek značky Božkov a má velkou oblibu mezi českými spotřebiteli. Karibské rumy Božkov Republica jsou inspirovány první republikou, a především jejími hodnotami – poctivostí, elegancí a řemeslností. Neméně oblíbená je také kategorie ginů, zvláště pak značka Dynybyl, která je ve své kategorii druhou nejprodávanější. Proto se společnost STOCK Plzeň-Božkov rozhodla na nové trendy i nebývalou oblibu portfolia Božkov Republica a ginů Dynybyl zareagovat a uvádí na trh tři nové RTD v plechovkách, přímo na míru ušité posledním trendům.

Letošní hity

Zatímco vloni uvedl STOCK Plzeň-Božkov čtyři předmíchané ready-to-drink nápoje – legendární Fernet Stock Bavorák Citrus, tuzemák Božkov Originál & Cola s limetkou, vodku Amundsen se sodou a příchutí bezinky a máty a gin s borůvkovým nádechem Dynybyl Gin Violet s tonikem, letos obohatil portfolio o další 3. Spotřebitelé si tak mohou vybrat již ze 7 různých variant míchaných drinků v plechovkách. Podle spotřebitelského průzkumu jsou mezi Čechy nejoblíbenější míchané drinky typu Mojito, Cuba Libre, Piña Colada a Gin & Tonic. Češi tedy nejvíce preferují drinky na bázi rumu a ginu. A přesně takové jsou i tři novinky, které společnost STOCK Plzeň-Božkov uvádí letos do prodeje. Prvními dvěma novinkami jsou drinky na bázi Božkov Republica Exclusive White. Božkov Republica Cuba Libre nabízí lahodnou kombinaci kvalitního bílého rumu a kolového nápoje s vůní limety. Božkov Republica Mojito zase spotřebitele potěší harmonickým spojením bílého rumu a čerstvé máty.
Kromě Božkov Republica Mojito a Cuba Libre nabízí společnost také nesmrtelnou klasiku – Dynybyl Gin Original & Tonic. Předmíchaná novinka přichází na trh s moderní alternativou na nejpopulárnější míchaný drink světa – klasický Gin & Tonic. Drink vyniká vyváženým spojením jalovcové chuti ginu s kvalitním perlivým tonikem a lehkým nádechem přírodních citrusů. Stejně jako předchozí dvě novinky i Dynybyl Gin Original & Tonic potěší spotřebitele 6% obsahem alkoholu.

Ochota spotřebitelů vyzkoušet lokální značky v nové podobě

„Před uvedením této nové subkategorie jsme testovali potenciál na vybraných retailových zákaznících,“ dodává k předmíchaným ready-to-drink nápojům Tomáš Matuška, Senior Brand Manager. „Test proběhl během loňského léta a hodnotili jsme ho velmi pozitivně. Prodeje po dobu testovaného období překročily naše očekávání o více než 50 %.“

Sedm druhů předmíchaných ready-to-drink nápojů je k dostání v retailových sítích moderního a tradičního trhu, také ve velkoobchodech a gastro provozech.

www.stock.cz