Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

BUDOUCNOST RETAILU JE PHYGITAL

WESTFIELD RISE SE OHLÍŽÍ ZA REKORDNĚ ÚSPĚŠNÝM ROKEM A PŘEDSTAVUJE NOVINKY

V říjnu loňského roku oznámila společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW), provozovatel obchodních center, start své vlastní in-house mediální agentury Westfield Rise. Síť, která zahrnuje 57 obchodních center v 11 evropských zemích včetně ČR a SK, nabízí klientům ve čtyřech obchodních centrech v Praze a Bratislavě více než 250 digitálních i nedigitálních nosičů. V loňském roce, který byl pro Westfield Rise v oblasti prodeje médií historicky nejúspěšnější, pomohla agentura značkám mimo jiné realizovat na pasážích center v ČR a SK na 90 zážitkových akcí s celkovým zásahem v řádech milionů návštěvníků. Právě tyto „brand experience“ akce byly realizovány častěji než kdykoliv jindy za pomoci nových technologií a také velmi často spojovaly tradiční fyzický zážitek s online světem. Právě potenciál „phygitalu“, tedy spojení fyzického zážitku a onlinu, pomáhá svým klientům nově vzniklá agentura maximalizovat.

„Rok 2022 se nesl ve znamení návratu k fyzickému retailu, a to po letech poznamenaných covidem. Ukázalo se, že svět se mění rychleji než kdy předtím a značkám ani zákazníkům již tradiční fyzický zážitek nestačí. Westfield Rise vznikl proto, aby klientům pomáhal realizovat nestandardní aktivity, které nové realitě odpovídají. Kromě rekordního zájmu o pronájem médií a realizaci eventů v našich centrech jsme v loňském roce, a letos tento trend pokračuje, měli možnost poprvé vidět úplně nové technologie a produkty, které mají zaujmout a vtáhnout do děje procházející zákazníky. Jedná se například o různé 3D hologramy a hypergramy, nadrozměrné digitální obrazovky a interaktivní instalace, game-zóny, ale i udržitelné inovace jako například auta na vodíkový pohon,“ přibližuje Head of Westfield Rise pro český, slovenský a polský trh, Jaroslava Matoušová.

Westfield Rise pomáhá značkám zastihnout kvalitní publikum doslova ve správný čas na správném místě, a navíc s vysokým zásahem. V takové kombinaci kvantity a kvality může stěží konkurovat jiný mediální formát. „Zákazníci přichází do obchodních center už naladěni, s jasným cílem zde nakupovat, jíst, bavit se a inspirovat. Díky positioningu našich center jsou jejich očekávání zažívat a objevovat vysoká. Takový mix zázemí s širokou nabídkou mediálních formátů a vytříbeného publika pod jednou střechou nenabízí žádný jiný mediální prostor,“ vysvětluje Matoušová a doplňuje, že právě to láká značky, které se ve své komunikaci nebojí vystoupit z řad konkurence.

Výsledkem takových neotřelých spoluprací může být například videomapping na téměř 4 000 m2 velké fasádě Aupark na Slovensku i kompletní obléknutí centra do filmových příběhů, jako se podařilo sesterskému centru Westfield Arkadia ve spolupráci s HBO Max v Polsku.

Moderní přístup spolupráce s Westfield Rise vítají klienti jak v České republice, tak na Slovensku, a to zejména inovátorské značky jako například Apple, Pilsner Urquell, Samsung, L’Oréal, Nintendo, Playstation, Nespresso nebo také GLO, která svou multisenzorickou instalací překvapila zákazníky uvolňováním různých vůní podle toho, v jaké části instalace se zákazník nacházel. Dále se jedná například o prestižní značky Dior, Gucci a Prada či streamovací služba Sky Showtime, která na českém trhu odstartovala letos v únoru.

Obchodní centra Westfield mají dlouhodobě už od svého vzniku jasný cíl přinášet svým zákazníkům to nejlepší z kombinace značek, nabídky služeb, ale také unikátních zážitků pod jednou střechou. Vznik mediální agentury Westfield Rise má za cíl vytvářet unikátní příležitosti a inovovat svět reklamy pro nájemce i externí značky.

 „Westfield Rise nabízí příhodné prostředí pro vytváření kampaní za účelem vybudování či posílení brand awareness jednotlivých značek, ale zároveň zvýšení obratů. Poskytuje prostor kreativním značkám skrze externí reklamní agentury, ale také napřímo. Jsou to příležitosti pro obchodní partnery, kteří chtějí vytvářet nezapomenutelné a nadstandardní zážitky pro svoje zákazníky a nebojí se nových technologií a onlinu,“ vysvětluje Matoušová a dodává: „Ráda bych do našich center pozvala i další značky a reklamní agentury, které chtějí vytvářet podobně neotřelou a zároveň perfektně zacílenou efektivní komunikaci směrem ke svým zákazníkům.“

V Česku a na Slovensku nabízí skupina URW, která provozuje obchodní centra Westfield Chodov, Centrum Černý Most, Aupark Bratislava a Metropole Zličín, na 250 digitálních i nedigitálních mediálních formátů. Letos v dubnu se ve Westfield Chodov objeví další technologická inovace – hypergram s 3D reklamou – a v létě pražskou nabídku posílí 3 velkoformátové digitální obrazovky. Pro zážitkový marketing pak agentura nabízí desítky prostor na klíčových křižovatkách v pasážích obchodních center s vysokou návštěvností, ale i v rámci speciálních volnočasových projektů, jako jsou například zimní kluziště a letní terasy.

 Pro více informací o Westfield Rise navštivte www.WestfieldRise.com