Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Unikátní průhledná vířivka ožila vášní

Na letošním Designbloku vévodí expozici české výrobní společnosti USSPA unikátní průhledná vířivka, která se stala středobodem neopakovatelného audio-vizuálního zážitku. Expozici vytvořil dvorní designer společnosti USSPA, MgA. Vojtěch Podlesný, který jí vdechl život s odkazem na vášeň pro povznášející zážitky, která naplňuje a symbolizuje právě vrcholící 25. výročí existence firmy.

Původně připravovaná expozice, která měla být vyvrcholením semestrální spolupráce se studenty UMPRUM, skončila hned v počátcích, kdy jarní opatření spojená s epidemií COVID-19 znemožnila účast studentů na zahajovacím workshopu ve fabrice společnosti USSPA i následnou práci na projektu. Návrhu expozice, která reflektuje téma letošního ročníku Designbloku „Vášeň“, se proto ujal interní designer společnosti, MgA. Vojtěch Podlesný, který vytvořil unikátní průhlednou vířivku a oživil ji neopakovatelnou hrou světla a zvuku. Spa, jinak pevně stojící na zemi, je zde křehkým levitujícím objektem, kterým bublinky prostupují do volného prostoru, aby své diváky vtáhly zpátky dovnitř. „Tisíce bublin se kutálí po rozčeřené hladině jako korálky, ve kterých se odráží myšlenky na společnou vášeň, jenž v posledním čtvrtstoletí rostla stejně jako naše touha po vytvoření uchopitelné lehkosti bytí. Ta se stává nadnášejícím pocitem, sdíleným se zákazníky skrze naši práci a produkty,“ dodává k samotné expozici její autor Vojtěch Podlesný.

„Letošní rok je v svislosti s epidemii COVID-19 výjimečný ve všech ohledech, což se odráží v naší prezentaci i jejím technickém zázemí. Samotná expozice je bezobslužná, přičemž řízení jejího chodu jsme přesunuli do online světa. Bezpečnost a zdraví je pro nás na prvním místě,“ vysvětluje spolumajitelka a ředitelka české rodinné společnosti USSPA, Kateřina Kadlecová.