Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Konečně automaty s čerstvým jídlem – Sklizeno nabízí kancelářím Fresh Pointy

Do konce roku 2018 chce Sklizeno do deseti firem a kancelářských prostor umístit své Fresh Pointy – samoobslužné lednice, ve kterých si zaměstnanci mohou nakupovat celodenní menu složené především z jídel a nápojů vlastní výroby Sklizeno.

Speciální automaty se ovládají dotykovým displejem, platí se v nich výhradně bezkontaktně a jejich nabídka je koncipovaná tak, aby se tu zaměstnanci mohli občerstvit po celý pracovní den. V nabídce jsou snídaňové a svačinové varianty a k tomu sezóně přizpůsobená hlavní jídla.
„Fresh Pointy jsou další cesta, jak dostat kvalitní potraviny k lidem. Máme už několik prodejen a bister v kancelářských parcích a víme, že zákazníci tam nepotřebují nakupovat víc než snídaně nebo svačiny, ale chtějí se i rychle najíst. Přitom mají vysoké nároky na kvalitu, a Fresh Point je tak ideální řešení. Je to de facto malé samoobslužné Sklizeno bistro, taková naše prodloužená ruka,” představuje Fresh Pointy Petr Borkovec, ředitel Sklizeno.

Fresh Point je zdravá lednice, primárně určená do společných prostor středních až velkých firem, která zaměstnancům nabízí zdravější alternativu ke klasickým automatům plným sladkých nápojů a nezdravých svačinek. 

Přiložením bezkontaktní karty k platebnímu terminálu se otevřou dveře lednice, ve které si můžete vybrat z více než 20 různých druhů pravidelně se obměňujících hotových produktů. Po vybrání produktů nascanujete čárový kód a Fresh Point vás na displeji provede platbou. Nakoupeno (a tedy navařeno) máte prostě za minutu.

V průběhu posledního roku Sklizeno úspěšně otestovalo tři Fresh Pointy a do konce roku chce umístit dalších sedm už do ostrého provozu. Od příštího roku je plánuje dodávat do pražských a brněnských firem na objednávku a cílem je, aby vytlačily klasické nezdravé automaty a zaměstnanci a zaměstnavatelé je považovali za další zaměstnanecký benefit.

Více na www.sklizeno.cz

Zdroj : Sklizeno