Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Restaurace podléhají eleganci, zaplavuje je černá

Co při návštěvě restaurace rozhoduje o kvalitě zákazníkova zážitku? Vysoká úroveň gastronomie a ochota personálu už se staly standardem. Je potřeba získat si návštěvníka i dalšími vjemy – třeba osobitou atmosférou interiéru. Provozovatelé v segmentu HORECA tak stále profesionálněji přistupují k designu svého podniku a řeší při tom každý detail. Problém nastává, když se navzdory snaze některé prvky nepodaří sladit. V jinak harmonickém prostředí pak působí jako pěst na oko.

Konec stříbrným faux pas

Vzhledem ke své univerzálnosti a eleganci se v řadě podniků uplatňuje černá. Pokud ovšem stoly zdobí černé slánky, ze stropu visí černá svítidla a obrazy na zdech mají černé rámečky, je doslova designový přešlap, když se uprostřed toho všeho vyjímá hliníkový (byť kvalitní) stojan na menu v klasickém odstínu stříbrné.

„Stále více klientů nás žádalo o nadstandardní úpravu vitrín, áček i stojanů na menu s tím, že kvůli interiéru potřebují elegantnější černou variantu. Na jaře jsme proto do standardního portfolia zařadili první dva černé výrobky,“ vysvětluje marketingový manažer společnosti Jansen Display Michal Havel a doplňuje: „Pozitivní reakce byla okamžitá. Počty objednávek předčily naše očekávání, proto černé portfolio nyní nadále rozšiřujeme.“

Vitríny, stojany i áčka

Z čeho se dá vybírat? Aktuální nabídka Jansen Display zahrnuje černá áčka, stojany na menu a extra tenké uzavíratelné magnetické vitríny. „Vyrábíme je v různých velikostech – od jednoho až po 12 listů formátu A4. Nabízíme také možnost podsvícení LED pásky,“ uvádí Michal Havel. „Velkou výhodou je to, že na rozdíl od ostatních výrobců máme takřka všechny produkty skladem, připraveny k okamžitému odeslání,“ uzavírá.

Více na www.jansen-display.cz