Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Ruku v ruce s trendem optimalizace prodejních ploch

Prodejna Tesco ve Vyškově prošla kompletní přestavbou, která přinesla řadu výrazných změn v prodejně i zázemí. Hypermarket o prodejní ploše 3300 m2 nyní láká zákazníky na bohatý sortiment potravinářského i nepotravinářského zboží s důrazem na produkty sezónní nabídky. Kromě většího nákupního komfortu pro zákazníky přinesla modernizace také efektivnější a šetrnější provoz.

„V rámci přestavby prodejny jsme zmenšili prodejní plochu při zachování širokého sortimentu výrobků. Díky optimalizaci prodejní plochy mohou zákazníci nakupovat rychleji a pohodlněji, což bezesporu ocení. Již první komentáře od našich zákazníků naznačují, že tato změna byla velmi kladně přijata. Ve vyškovské prodejně nejvíce oceňují slané i sladké výrobky z naší vlastní pekárny, které jsou řemeslně připravovány našimi zkušenými pekaři několikrát denně podle jedinečných receptur. Kromě toho si zákazníci velmi oblíbili bohatý sortiment čerstvého ovoce a zeleniny.

Unikátní nabídku přináší naše oděvní značka F&F v novém designovém oddělení, které si oblíbily zejména naše zákaznice, s oblibou zde nakupují skvělé módní kousky za vynikající ceny,“ uvádí Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro Českou republiku.
U vchodu byla zavedena nově zóna se sezónní nabídkou, která zákazníky příjemně naladí na dané téma, jako jsou Vánoce, Velikonoce nebo grilování, a zároveň zde najdou odpovídající produkty. Celá prodejna i zázemí nyní disponují novými úspornými zářivkami, což nejen zlepšuje osvětlení, ale přispívá k celkové energetické úspoře.

Na přání zákazníků byl navýšen počet samoobslužných pokladen. Novinkou je zavedení služby Scan&Shop, která zákazníkům umožňuje jednoduše skenovat a platit za zboží přímo během nákupu. Zároveň zde byly zachovány pásové pokladny pro zájemce. K dispozici jsou také služby virtuálního operátora Tesco Mobile.